Khamis, Januari 08, 2009

Budak nih HYPERACTIVE!

Hahahh..gamba2 kat bawah nih time raye adee...time wat bbq dulu..kat umah mak pak dia a.k.a pakcik n makcik aku..huhu..actually..makcik sebenar aku..da meninggal lame dahh cos of breast cancer...hmm...jadi pakcik aku yang lonely kukira telah mengambil keputusan untuk berkahwin lagi buat kali yang kedua..cewahh..huhuhh..isteri baru die tuh mualaf oke..dun play-play with mualaf oke.Hihi..die Jepong...jadik masuk islam jadik lar Jepong+Melayu=Jelayu...bahahaha...tolongla gelak...tak lawak pong...ngahaha...nak tengok muke die yang ala-ala jelayu tu?saboo...bia aku abeh cakap luu...jadii...kawen punye kawen...[aku sedeyhh...ta dapat tengok dey all bsanding...huu..sob2]akhirnya mereka dapat ler anaks..kenape aku kate 'anaks'??Sebab..de due heko...bukan kemba tapi......alahh complicated toi la ayat aku nihh...senang die de due anak lahh stakat nih..hokhok...anak first gurl2..jelayu sungguh...comeiyh gilerr...anak kedues adelah boy2..jelayu juge..dah name mak pak dorang satu malayu satu jepong nak wat camne...huahua...jadik anak first name die Mariam...ceyhh..mehh lihat gambo luhh..jadik takdela mowhsan dengo aku mepeks jerk...
Tu die pose bayekk punyee...ala..la..laa...comeyh jee..cam dak tecik sume!Hakhak..yang wat peace ala-ala manje tuhh la makcik baru akuu..name die Fitrah tapi kitorang sume panggil die mama jee...senang kate stiap makcik2 aku de name sniri laah..mak aku..for sure la orang sume panggil mak..makcik aku lagi satu kitorang pangge ibu...and arwah makcik aku dulu kitorang pangge mama...mesree gituu..huhuh...jadi makcik nih juge dah diturun temurunkan panggilannyee...pangge la die mama.....hihi...ahha!Yang dak due heko tu?Adei..yang laki tuu la anak 2nd dey all...the name Amir Syaaban..amboi name hamek ko..name aku pon takde double2 camtuh oke..hahha...and yang belagak cun ituhh anak frst dey all...huhuh..Mariam or a.k.a Meriam Buluh...adoii..die amatler marah klo kitorang pangge die Meriam Buluh..mule laa tangan yang kecik molek tuhh nak cucuk-cucuk pinggang orang...adoii..aku manyak ler kali kenee...sakit woo...lehh patah pinggang hamek ko...
Tengoklah muke die yang ala sengal tuhh..ceyhh..sebelah tuh akak wani aku..kakak tiri die laa...sukee aku si Meriam Buluh nihh de akak tiri yang garangss sebegituh...bahaha...gelak ala setann..
Nahh..budak nakal tahap dewa Srivijaya!tengok laa..die wat muke innocent ngan akuu..podahh wahai Amir Syaaban oii...kau lah kanak-kanak yang dilabel oleh aku sebagai hyperactive okehh..


.hmm..tengok...balek umah nenek aku...kejenyer ngabeskan ceklat ngan gule2..minum ler aer tuhh..bio ko senyap sket tak melompat-lompat...hak2..Lihat lerr...saper yang nak amek gamba ngan die baeklah lupekan sajee..tak lehh blaa...nak hamek gamba kenelar duk diam2 n senyum kan wahai kalian-kalian?Tapihh...ini budak suda songsang...bile nak amek gamba die lagik gerak2 ala-ala model...ngokngek lerr...tengok laa..gamba da gegar..ohh amer syaaban oii!Geram akuhh..seb bek ko tomeyh!

Ahha...iniler gambo die paling berjaye ditangkap tanpa gegaran...aku rasee gune kamera high ISO pon tetap tak bejaye nak ngamek gambo die nihh...lihatlah buat muke ala-ala kambeng ituh.Lantak lerr dak tecik oii...ko tomeyh...so leh kasi can lagi ntuk idop...kalo tak da lame aku cincang-cincang wat sushi tao tak!
Hmm...ni gamba time raye tuhh..saje nak blagok sket de family yang xbaper nak ramai...adess...sian...huhuh...si dak hyperactive tuhh berjaye mendiamkan dirinyer untuk bergambar...tu pon sebab bapak dier dee...tengok lah muke sengal die tuhh...bajet panas la tuhh..hahahh...
Tu jela...mak pak die baru balek dari aji dua hari semalam...so selamat kembali kerumah ehh..melihat anak-anaknyer yang hyperactive ituhh...
:DD

4 ulasan:

en_me berkata...

jelayu ittewww memang cutenyerrr..

Ikaa berkata...

hahhah
tau xpee
geram nengoknyer
wawawa
:DD

iKHMAR berkata...

mak ko tatap cun!
pose kat pic last tu, sgt cun! kalah model U...i very the like!

Ikaa berkata...

bahahaa
sekali lagi kukata
mak akuh akan prasan macho sesaat due
hak3
die model baju rayer bole laa

ngakngakngak
xDDDD

:)

Daisypath Anniversary tickers