Khamis, Januari 29, 2009

Budak potong rambut!

Huyyoooo.... harini aku tanak post entri pon.... bahaha... permulaan yang sangat sangat sangat senget. Huu... suhu badan aku meningkat naik laa... tadi da makan ubat daa... aku rasa ubat aku makan tu la yang something wrong... wah sangat benci. Bahaha
Niha ubat dier yang aku makan. For korang information... aku sangat benci makan ubat. Saper yang bole telan ubat 6-8 biji sekaligus tuh aku memang respek giler ke langit lah... so aku sangat tidak suka ini ubat... buatler kaler ape pun... doktor kasila ubat pise oren ker... blackcurrent ker... strawberry ker... aku tetap tak suke. Yang reti makan ubat tu nak gelakkan aku sile la gelak. Aku memang tak suke. Gahahaha. So ubat ni tinggal lagi dua biji. Akan aku langsaikan selepas 12 jam ini... tunggu lah kau ubat... aku akan cerna kau lam perut aku sampai licin.. huahua...

Hehehh... story ubat pulakk... sangat lari tajuk. Jadi tadi aku weng weng kejap... otak tingtong tak betul sikit... pandang worang pun kabur-kabur jer... aku rase mulut nenek aku bukan takat masin jer... leh buat orang darah tinggi. Hahhah... so after lepak-lepak watching Puaka Niyang Rapik which suda sampai episod yang akhir... aku terus rase bosan giler... duduk cam worang tak betul.. huu.. srott srett... sah aku drug addict... hakhak... so aku telah amik keputusan untuk online... tak sehat pon nak online gakk... haruss... ;P

So gelak-gelak depan komputer... tetiba dapat SMS+MMS... huhuh... pesanan dari wakil Hotlink: sori yerk kawan-kawan... aku takde kedit. Saper nak borak sile la on9 so aku bole layan korang... hehehh...

So dapat la MMS... the MMS from Ibu... giler lama aku tunggu dier siap anta... adess... dan tadaa.. aku dapat something... nah kasi korang tengok private property from henset aku. Hahhah
Niha MMS yang kuterima. Siap selit text tuh... 'Gambar terbaru potongan rambut artis Korea'
Pergh... aku balas... 'Huyyoo... rambut baru tuu... lawan tokey nmpak! Very the sangat lawa. Hahahh - kak ika'

Asal aku tulis name last mesej aku tuh hah? Sebab aku telah menggune nombor mak haku... wahahaha.... mak aku cakap per korang nak tau?
' Halahh... tetiba takde kedit pulak... salu banyak jer kedit...'

Aku sengih jela. Huhuh.. so ini la rambut baru dier... entah... aku rase cam takde perbezaan jer. Korang rase ade ker? Bahahh.. cam korang tau je rambut lama dia camne... okes la.. sini aku upload tiga lagi gamba rambut lama dier.. asal over sampai nak tiga lak nihh! Eiyhh.. skati laa! HahahhAhha.. dis the one tahun-tahun-tahun lepas aku snap kat menara KL.. lawa la tuh konon muke... This the one aku dapat MMS baru jer tengahan tahun lepas. Same jer rambut dier ehh?
And this the one MMS aku dapat pada akhir tahun lepas. Cehcehh... bunge itu adelah untok aku... adiah besday aku rase. Tak hingat. Very the comel. Bunge tu jer.. die tak tomeyhh... gahaha...

Entah.. korang rase de beze ke hah rambut dier ngan rambut 'potong' dier? Tetiba nak tanye korang lak... bahaha...

*ayat aku cm kelam kabut laa.. taktau naper... wahahaha... ;PPP

Kepada adik sdare kuh : sori yer kak ika telah menjual dan memarket gambarmu di blogger. Hahahhh

4 ulasan:

iKHMAR berkata...

aku ingat rambot ko!!!

Ikaa berkata...

bahahahh
rmbut akuh?
lame da ptonng rmbut aku
wawawa..
niha keje promote adek sdare
;PPP

Tanpa Nama berkata...

Huk aloh promote org laen rupenye dier nih.. Tapi nampak come gak dier tu eh... hik hik

Ikaa berkata...

gahahh
tomeyhh?
aceccehh..
hmm.. ni yg rase nk promote gmba sniri lak nih
;PP

:)

Daisypath Anniversary tickers