Ahad, Januari 18, 2009

Esok pasti oke

Muntahler denga tajok entry aku nih... ngahaha... yess... aku baru jek pas nengok citer cerekarama 'Hantu Raya' kat tv3 tuh... alahai... xdeler seram mane.... ceh2 ayat nak tnjuk brani... citer melayu aku rate gitu jelaa... alaa.. mende-mende alus camtuh 50-50 la aku kate... wah poyo... riak sungguh... huhuh... okeh tadi aku ngaku agak seram la nengok antu raye tuh... bole laa.. xde la sangat...*maseyh tanak ngaku tuhh..!;P

Da la luperk kan lahh... aku tatot nak ingat... bahaha*akhernyer kao ngaku jugee kao takot!
So esok aku kene gi PENANG! seawal jam 6pagi... cehh bajet jek tuhh.. konon nak gi kul 6 pagi nak elak jem kat jambatan Pulau Pinang... huhuh... podaci... aku paham beno kuarga diraje tuhh... kul 10-11-12... baru nak jalan... adek aku kan ske mangon lambat... ohh.. lupe... aku jugee... ngeh2... sikalang aku suda bole tito!Huhuh... poyo... ade worang tanyee... gi Penang wat pe hah?

Hmm... aku nak watpe gi sane? Aiyya! Bapak aku kan de pejabat kraf kat sane... korang taktau eh? Taktau xpe ahh... aku pon baru jek tau... hihih... so gitu ahh... bapak aku nak bawak pi tengok... sane de art exhibition... aku pon taktau katner... aku ikut jerk... bole amek gamba... skodeng2... ti leh aku citer kat korang ehh... kali ni sure jadik aku gi Penang... bukan omongan kosong! Huhuh... so aku bawak Mrs. Laptop tuhh... kalo leh connet... ohh salah eje... lagi skalik... aa... kalo leh connect WiFi kat sane... ;PP aku akan ler post entry ehh.. tu pon kalo tak rebut ngan adek-badek aku laa.. dorang kan ske jeles aku bukak mende-mende aku suke... huhuh... tapi aku rase aku pending entry aku kt Penang ahh.. aku post kat umah jela kot... yelaa.. sampe sane takkan nak ngadap tenet... bapak aku sure pelangkung aku sampe botak... huhuh... so gi sane aku leh tengok worang... shupping2... walopon wet aku manyak dilaburkan kat makanan tadi tuhh*xdela manyak sangat..blagak jerk nihh...;DD

Jadi gitu lah... aku tanak tido gi ni... malas oke... huhuh... de mende nak citer gihh... ti entry pas nih... jadik kite tutup episod inih... *poyo la ko :P

Tiada ulasan:

:)

Daisypath Anniversary tickers