Selasa, Januari 20, 2009

Food Lovers

Sambungan yang agak kelewatan... mood menulis entri masih berada kat belakang railway lagi... huhuh... dengarla aku merepek sesungguhnya aku baru nak on9 pada pukul 11.27malam nih... rekod la ni.. bajet rekod... huhuh... rekod tak menghadap teknologi... wekk.. muntah...

Alamak... lari dari target... nak citer jer... aku makan-makan kat Penang... seperti kebiasaannyerr... tempat yang sama aku makan selepas rombongan sekolah mak aku beberapa tahun yang lepas... ini diaa.. Padang Kota... de ape kat sini? Udah.. tak nampak pe aku makan tuh? Hihih... iyer.. pasembur yang mahakarya banyak tuh... mak aku order.. aku nak penuhkan pinggan jerk... [akhernyer tak habis... pembaziran berlaku disitu...hee] sotong bakar... adek aku order... die kan suke menyotong... bahaha... kerang bakar... omg.. kerang dier kecik giler... aku rase cam gigit ape jer... papehal aku berpuas hati.. aku order nasi ayam jerr... lame tak makan nasi ayam... hohoh... gamba nasi ayam takde ehh? Memang takde pon.. sebab aku baru sedar yang aku lupe nak amek gamba lepas separuh nasik aku telan... mahaha

Itu jelar... gamba makanan jer aku suke amek... hihih... gamba aku makan tiada dalam senarai... burok tunjuk muke nga makan kan?Kan?Kan? Sape setuju? Huhuh...

And iyer.. time sampai tu aku jumpe satu group sume orang dewasa... cehh cam aku dak-dak jerk... poyoo... group orang dewasa nih menjunjung barang-barang production... betul ke aku guna ayat production tu? Lantak ahh.. yang fentin mereka menjujung camcoder yang syarikat penggambaran gune tu... bersama-sama mereka ade seorang lelaki yang mengeshoot muke seorang model wanita menggunakan kamera besar tuh... *ohh..tanak sebut dSLR... aku sedang kecewa.. hukhuk;P

So itulah... sonok ehh dapat bergabung seni-seni camtuh... nanti arh.. da beso sket.. wat group art sniri... kan ke best.. sape nak join my venture? Hahahha... takde saper... wekk..

Jadi mengakhiri entry ini dengan ayat selamat tinggal... aduss.. malas nak update... tenung hurup blogger nih pon ngan mate nak tertutop.. bahaha... ti la aku story satu persatu dan insyaallah entry-entry aku sumenyer basi... ;PP




Tiada ulasan:

:)

Daisypath Anniversary tickers