Jumaat, Januari 02, 2009

Gilerr berlawanann..

Tadi...aku bukakler YM starwars tuhh...da ketagihh oke ngan benda alah starwars nihh...bes gilakk...jadii...aku xtau lerr..aku tgk DD awek abangkuhh itu on9...aku tgk die pun tak on9..pe daa...

Pastu tetiba...

'budak pe ce?on9 je keje'

Hekeleh..invi rupenyerr...kejap2...weh imar..aku kan suh ko add ym akuhh yang latest...add lerr...panggilakubudak jer..hihi...aku aktif disitu meyhh...hihi...

Jadi sambung la citer kiterr...die berada di putrajaya...minum2 lepaks...cess!akuhh ingat kat cyber...adoii poyoooo....hmm...

Memule borak borink lerr juger...takde pe nak cakap sbb akuhh da berckp semalam...hehehh...borak...borak...borak...ttiba die anta emoction[betul ke aku ejee nii??lantakk~]anakin baling lightsber...hohoh...aku da kate YM nih syok...leh men2..hahaha...keyh sambung alek...manyak iklan...okee...memula aku tengok die anta tuhh...pejadahnyerr laa...lame2...kitorang leh wat citer starwars sniri lak...ngahaha...jatuhh lerr george lucas..hak3...kitorang men2 anta bende emoction tuhh smpai banyak gilerr...men lawan2 lightsaber...anakin ngan padme gado laa...obi wan ade affair ngn padme laa...si luke skywalker anak anakin ngan padme ngadu muke die xhensem sebb gene bapak die laa...gile tak gilee...gile sungguh...hihihh...ngah heppi nihh...hubungan menjadi semakin baek...dulu kan jao kejap ngan abangkuhh inihh...alhamdulillah berkat taun baru...wa3...poyooo....

Okehh..tu jee nak ckp...nak kemas2 gamba lam kemere jap...ti aku send entry ag oke..hihi

Tiada ulasan:

:)

Daisypath Anniversary tickers