Rabu, Januari 07, 2009

HaHa...entry yang agak basii

Wa3...nak citer makan tengahari aku tuhh...adeii..sibuk sangat nak citer pasal spike sampai lupe nak citer sal makan tenghaari...adoiyai...jom check-check it out!




Hahaha..jom start dari kiri tuh..yang kaler merah tuh asam pedas..huhuh..asam pedas ikan pari..pari-pari okeh..ngahaha...then ikan goreng..adoii...aku mengorek2 peti ais nak mencarik serbuk kunyit...at last jumpe gak...jadik..ikan tuhh bole la dimekap2 menjadik cantek...adoi lahabau sungguh...aku beli kat kedai tuh muke ikan tu cantik jee..mata bersina-sinar..
bila tang nak masak tuhh...trus tuka jadi kaler merah..maksud aku mate die la merah..nenek aku kan kate..ikan mate merah nih tak elok..da lame..cis!Hipokrit punye ikan..cet!Ikan disalah!Bahaha...dan sebelah tuhh...ayam goleng tepong!Feberet adek2kuhh..hmm asal due?Skati aku laa..hahhah..hmm...and sebelah ayam goleng tuhh...cendawan+kobis bunge masak tiram.Lntak ler masak pe tah name die janji de sos tiram lam tuhh..hihi..




Nak tau tak pas masak aku watpe?Pas masak aku gi basuh kain..kejap jek sebab aku nihh paling takleh duk lame tang basuh kaen..jadik aku gi wat roti sapu kaya..aku tak sarapan gi!And da pukul 4.30!Nak makan nasi lagi ler aku tak laluu..yela masak sniri makan sniri..besh ker?Huhuhh..jadi mlepak ler kejap memandangkan akuuuu langsonggg tak tido dari semalam dan semalam!Aku idle ym aku..ngap2 roti sapu kaya tuhh..sedap gile..hmm..makan manyak tuhh pun tak kurus2 gak..maken gomok cam dolphin adelah!Adoii...lantakk..janji akuu bahgie hendaknyee...


Oke2..tenga lepak2 tengok laila majnun sambel idle kan ym aku..leh lak tetido...hihi..mangon2 aku de denga mak aku repek2 pasal makanan aku masak...ntah time tuhh nga mamai so pasang tinge laa..kanak2 bawah umo tidak digalakkan oke ikut bende nihh..huhuhh...mak aku kate rajenn ehh..cehh..pujian yang bek2 jelaa...dan juge mak aku kate pe ntah bahse die..die kate dapor je yang cerah..yang len besepah..hmm..yela kot..aku sdaye upayela nak mengindahkan umah tuu...tp memang aku tak kemas pon..ala-ala kemas jek..bahaha...papehal pon...itulahh..badan da tak baper nak sehat da nii..kesan tido tak betol kot...cehh poyoss la lu...tetiba selsema lakk..si Mohd Nazrin tuh mengadu kat aku die nak ajak awek die gi klinik mmu..tapi awek die nak study..hmm..pk2 balek kan...couple due heko nihh klaka lahh..sorang..pada pandangan akuu...sangat ngative thinking..sorang agihh cam pelik..ntahler..aku maleh nak pikio masalah orang..masalah aku pun tak abez gihh..so..tadi die on9 kul 6 aku nga tido gi..hek3....malas...badan tak sehat...behehe..poyooo


And esok menyaksikan sekali lagi..dapor aku akan berasap pada pukul 6pagi...akuu kene wat sarapan ag tuk adek2kuh...sangat mithali kan inih pompuan?Cehehe..bajett..dan mereka...biar aku wat bancian...



BAPAK AKU : hmm..ayah nak ika wat nasi goreng kampung letak kangkung ngn ikan bilis

ADEK GEMUK TUH : ami nak macaroni goreng wat sedap2

SI KURUS KEDING TUH : angah nak...nasi..tapi taknak bawak gi skola..nak makan kat umah je



Konklusinyer..amboiii...sesedap rase sungguh!Huhuhh...jadii...nasi menang bancian okehh..adek gemuk!padan muke ko wahai adek gomok..ingat senang ker nak beli macaroni tuhh...kopak duit akuhh laa camtuu...adeiii...takpe...dorang skola kan stahon...jadik...manyak ari agi..cehh..terlupe sebentar PLKN ehh..ngeh3...


Okehh laa..tamat disitu..ti aku borink aku pos entry agihh k...huhu..

Dadaa...

:DDDDDDD

2 ulasan:

iKHMAR berkata...

Hoi2!
rajen nk mampos ko!!!
sejak mak aku tahu ko msak kat umah ni, dia asek2 kutuk aku je!!! baca btol2, MAK aku KUTUK aku je! dia kata aku xtau siang ikan...Cettt, kat kem aku siang 50 eko ikan Cencaru tau! ngahaha, kan dah riak aku disitu...x soke ar mak aku pndang aku xde mata..Huhuhu~

Photomaniac berkata...

bahaha
rajen mende!!
terpakse!
kan tak ikhlas da kua
ngeh2
mane mak ko tau akuh masak nihh
yg ko ckp kt mak ko sape soh
kan ke da kone sejibik
ngeh2..ko kenee tunjok bukti ko siang ikan
cewahh

tapihh aku ingt tme jmuan QM lame dulu
kene siang ikan kocik2
kt luar blik tuhh

wakaka..klaka2!

:)

Daisypath Anniversary tickers