Ahad, Januari 04, 2009

Hmm...tadi makan...

Sebenarnyerr kann...1 arinihh siyesly akuhh tak dapat menenangkan dirii...bayangkan lerr...dalam umah da jadi cam banduan..hohohh


Tapi kan..arini memang kecohh lerr..first skali aku mintak tolong abang Johann...hello..diee expert doehh lam bidang komputer nihh..die laa yang suh akuu turn off automatic updatess..then install antivirus paling latest kat gvr.net..so aku ikut jela cakap diee..then tak konfiden actually...hahahh...akuu gi tanye member si putra name nasrul pe ntah...die tekejut badak lerr aku buzz diee...hmm...die pun suh install antivirus yang paling latest..tu jelaa...


Lastly kul 10 tadi kann...aku try lerr bermogok sebab takutt mak aku bisingg...wat2 cam orang gilerr..rambut akuhh serabai okee...bapak aku panggil langsuir..kurengg...tapi memang aku klo gelabah camtu laa..


Tengok2 kan..time akuu nga basuh kain..[cehh terajin laa rinii...wahaha...actully nga try nak laarii...wawawa]

Tertiba mak aku kate...dari bawahh die jerit..


'asal komputer nih lembab??'


Huhh..sungguh2 akuhh berpeluh diatas..jadik..aku wat2 ler tak denga...wahahah..mak aku kan cakap sengsorang tuhh..kakakaka..

Tapii...aku tetap takleh lari..time akuu nak amek makan malam kan...meyhh2 tunjuk skit gamba makan malam akuhh pada pukul 11.34minit malam inihh..mak aku da malas nak memasak untuk anaknya..ohh tidak..kutukan!huahua

Inilerr..da lamee tak rase mak masak...telur masak kicap..nii kire makanan paling cikai lerr..paling sedap mak masak beriani ngan asam pedam..perghh..tanak tinggal meja okee..hak3Then makan lak wit ikan bilis goreng garing..amatlaa sedap walaupun simple..wa3..

Okey2!sambung citer okee...hihihh...ahha..time nga smangat2 nak memakan itu..mak aku pun tetiba bersuara sedikit sinis..cewahh..

'komputer tu ade virus eh?'

Hadoii...terpucat seketika wajahku..ak pun da gelabah terus lah terangkan...tapi sepatah pun aku tak cakap tu salah aku..memang bukan salah aku oke..cehh..time terang tu rase cam budak pandai IT jek..padahal aku copy and paste ayat abang johan tuhh then terang kat mak..wakakaka...mak aku pun...

'Hmm..dulu orang tu pun cakap komputer tu kene salu update..'

Wahh kehepian sedikit walaupun akuhh ragu2 tengok muke mak aku yang takde prasaan tuhh..wa3..tapii..mak aku senyap je okehh..takde pulak cakap nak bawak gi repair kedai ke pe..takpelaa...yang penting mak aku da tau..komputer tu pun jadi lembab sebab certain web yang aku pegi die spam..jadik pc aku penuh lerr ngan spam2..lantaklerr..aku reti gune pc je..wahh..camne nak jadi dak mascomm nihh?wahahaha...

Tiada ulasan:

:)

Daisypath Anniversary tickers