Sabtu, Januari 17, 2009

Iyer selamat malam gadis

Bahaha, memandangkan aku rase majoriti yang bace blog nih fomfuan... jadik... gadis-gadisan lah korang ehh.. err.. yang lelaki itu.. masuk jugela.. janji aku wish.. ngahaha

Ohh sekarang da pagi... selamat malam+selamat pagi la ehh... aku takde quotes tuk korang ler malam nih memandangkan kepale aku serabut nengok codes2 yang sedia ade lam blog nih... sile la gelak sebab sememangnyer aku sedang belajar... ngahaha... jadik credit to Unat dan Imar kerna anda berdua setia memberi tunjuk ajar... ngihihi.. promote skit kang nanges...

So gitulah... korang rase akunyer blog nih tak lawo ker... cam mepek ke... cam susah ke.. semak ke... tak suke ke... susa ke.. korang simpan lam ati ehh.. aku rase memang tak lawo pon... ahhhhhhh.... janji aku rajen menulis... yang len-len blakang citers... oke lahh... aku nak tros ngeditkan nyer sampe lahh siap dan selesa untuk dijajah...

Last statement : aku kasi korang gelak puas-puas ni sebab aku memang naif bab-bab edit blog nih... yg mespes ke..fenster ke.. tu blakang citer... tu vole dipertimbangkan.. hikhik
Jadi babai korang-korangs... slamat titow ehh.. korang kene tido... baru mate sehat... aku takpe? Mate aku nih leh cabut letak lam air,cuci2 lap2 elok alek... silela percaye... hak2... da la.. mepek je aku...



sleep alarm smash Pictures, Images and PhotosDisudahi dengan salam

Tiada ulasan:

:)

Daisypath Anniversary tickers