Sabtu, Januari 17, 2009

Makan secare banyak

Tadi pas aku godek-godek blog orang len... alahh.. saje nak cuchi mate.. cuchi minda tengok blog orang... dari situ kan leh cedok-cedok sket kegembiraan...muhaha... jadik aku merasakan sedikit ketensionan...*cehh.. bace blog orang tros tensen?Apekahh? Huhu.. tapi aku memang tensen pon... nak tau sebab per? Hmm... pepehal korang silela gelak dulu....

Aku tensen la jenjalan nengok blog worang lawo-lawo... blog aku nih naif lagik... ngeh3... agak tidak centre ituh... so pas tensen tuh mule la pangai nak nek giler... iyer pangai gile aku skali skale jerk datang jadi jangan risau... huhuh... pas aku tutup pc.. tutup wireless nye suis... iyop... gune wireless inih komputer... agak felik sedikit tapi itulah hakikatnyer... aku pon mule lar nak meroyan taktau nak watpe... takkan bukak tenet alek kan? So aku gi dok pan tb... time tuh nga tayang citer kluang man kat tv9.. ohh iyer.. kluang man.. nah kasik korang denga lagu dier.. dak2 mespes da maken ramai terpengaruh ngan lagu nih lalu meletakkan ia di dalam page masing-masing... uhuh... lagu ni rock wat..?


Ngehehe...Okee... aku rase citer nih cam sueyh dan bosan gilerr... so tidak senang dodok... aku pon memikirkan sesuatu yang lazat... ohh memang... bile borink mule la gatal nak makan... bukan makan biase jerk... makan luarbiasa! Huahua... memandangkan wet aku de manyak juge... tu diaaa... sangat belagak... aku tau duit korang agi manyak so korang senyap2 sudehh... Nah tenok wet aku yang manyak singgit tuh... bahahaha... so korang jangan amek ehh.. ni wet aku bukn wet korang... shuhh3... ;P
Jadik mule la merasakan aku kaye lalu otak jahat ku bersinar-sinar hendak menggunakan ia kejalan yang salah... perhhh!Jangan pk lain ohhh... aku hanya nak membeli sahaja... bukan dadahh... bukan.... nak beli makanan laa! Pas pake baju ujan... alaa... baju tutop pale tu... tau ke? Tak tau?Mehh2 aku tunjuknyer... alaalala...
hoodies Pictures, Images and Photos
Ahha.. inilah die.. oh blog aku yang ini sangat detail kan? Sebab pe? Sebab aku sangat rajen... wahahaha... poyoo... so itula aku pake... tapi xdela kaler2 camtu... aku nye burok je.. malu nak tunjuk... wawawa...
Aku menapak kekedai yang tak bape nak jao tuh... aku membeli macam-macam... sangat sonok okeh... sangat sonok menggunekan duet yang bukan duet hasel titik peluh kiter... teruk itu perangai... ohh ayah saya mintak maap menyalurkan duet seska ati... tapi saya sukee... nak wat camno eh...

TADAA!!! Lihatlahh... sume ni gune duet yang bukan dari titik peluh aku sniri... sile la suke.. aku suke makan.Yeah! Aku suke makan! Bahahaha... aer rutbeer... ceklat cedbury... m&m...sugus gummy yang bawu kua iklan tuu... ala yang de teddy bear joget lam mulot die tuhh...mehh tengok bideo die...versi cine lar.. tahan jela korang ehh...mehehe


Oke sudehh... kan aku kate... aku rajen tuleh panjang-panjang rini... bahaha... lagi satu tuh... chicken cube... ohh maggie chicken cube?? Err... sensitip disini... tapi aku lapa sangat... *ehh jgn wat statement aku gile melantak kiub ayam ehh...

Itu kiub ayam aku nak wat mihun sup laaa... ade kick skit... huh.. pe da...

So gitu lah citernyer... dengan beraninya aku telah makan kesemuanya dalam satu masa... gile tak gile... gemok tak gemok... lantak! Janji ati aku senang... nguahaha

Oke the end. Teruk gile ending begini ehh... hak2... oke... the end pas disudahi dengan salam... okela jugak tu kann... ;PP


Tiada ulasan:

:)

Daisypath Anniversary tickers