Khamis, Januari 15, 2009

Ohh...aku tak sukee!

Cewwaa...hmm...harini aku tak lekat kat pc weeiii stat kul 3 smpe kul 12!!Salute laaahhh...perhh..poyooo...jadi..mehh aku citer kefoya-foyaan aku sepanjang tidak berada dirumahh itu...dan tidak menghadap komputer itu...ehh sebentar...biar aku story sikit pasal mamat sekor nih yang tak renti nak mempermainkan sense bengangku...

Pagi tadi kul 9 pagi aku cadangnyer nak tido seperti biase sebelom gi masak-masak...kebiasaan ituhh laa...kan?Jadii...aku nak titow laa..aku da ckp kt the sayangs ituh aku da ngantok giler takleh bukak mate...phuiphui...gelakgelak...jadii...die yang otw nak gi keje tu pon kasi laa aku titow...iyerr..die sedang bekerja kini...tunggu cuti sem die abiss...hihih...merewangg...jadii...aku pon wat la status ym aku jangan kaco..kalo tak kene bunoh..wakakaka...jadi der laa satu makhluk perosak nih yang telah mendidihkan darah aku sebok mengebuzz...ohh tidakkk...aku sangatttt ngantokkk...da la petang de ngedate kul 3 kang..perh jgn pk len..aku nak berfoya-poyo jek..hmm..jadi aku cadang nak titow secukupnyer and mangon masak then siap gi berfoya-poyo...tapiii....segalenyer gagal dek kerane makhluk perosak nihh...adeeiii...aku..die buzz aku tahan lagi..bole la aku tido lagi...tapi bile die cakap seswatu yang wat aku sentappp...adessss....beliak bijik mate u noeeee..!!Mencikkk arhh...nak tau per?Hmm...kan aku de due mspace..mspace first tuh kan sume bout cmera jerk...dak2 photo pon de lam tuhh ratus-ratus..so tak heranla kan....mamat nihh..yang dah berkurun lame tak ngusha mspace aku tu...telah membukanya pada pagi ituu....aku sentap doee...die mane laaa rajen bukk mspacee...last die login buln 6 taon lepass...tetibeee jeee...then yg wat aku panass ati tuu...sumee ayat aku lam mspace tuhh die copy and tulis balekk...and diee gelakk and die kate poyoooo...ohhh...mohd nazrin aku benci kaww...huh..lu bikin guaa panasss sajaa...adesss...aku memang gelak agak sewel pada pagi tadi...dan sparuh gilerr bile digelakkan sakan oleh lelaki ituu...ohhh benciii...disebabkan terlalu bengangg...aku stealth setting die ke permanently offline..udahh..abiss citerr...aku mencikk..!Aku tawla aku xde kmera cam diee..de dua bagaii..tapi bio laa...hak aku gak nak create mspace tuh camne...aku wat mspace tu pon ske-ske...xde ganggu sapee pon...yang ko tetibe kesah asall...ko da lame tak on9 senyap-senyap sudaa...wahh..aku mencikk dierr...grrrr....sgt garang ini...bahahaha...

Tiada ulasan:

:)

Daisypath Anniversary tickers