Rabu, Januari 21, 2009

Sudah ke Gaza

Well.. bukan aku ke Gaza. Aku tak punya wang yang banyak nak ke sana. Dan aku tak punya keberanian yang tegar nak memijak Gaza. Mehehe. Insan yang aku maksudkan adelah pakcik aku.

Siapa dia? Dia siapa?

Dia pakcik akulah. Gambar mana?

Gambar takde. Sebab apa?

Dia tak hensem pon
Bahahahaha

Actually... pakcik aku bernama Hasyim Abu Hanifah tu*cehh promote name... blah lerr..;P

Die ke Gaza membuat liputan. Entahlah dia. Die kerje bahgian liputan-liputan berita nih. Aku takpaham. Yang fentin die dah pergi. Ohh ye.. boleh ke aku nak kirim bom kat die? Bahaha...

Dahla. Aku malas nak berceloteh. Takde orang nak denga pon;P

4 ulasan:

iKHMAR berkata...

dia keje utk company ape? cewah, sgt bz bodi aku!!!

Simply ZULAIKA berkata...

bahaha
die keje itu dekat angkasafuri
tivi2..de rncngan blogger
muke hodoh tu muke diela tuh
bahahaha
secare detail aku kasiktau
:PPPP

tintin berkata...

arhh
nie mesti anda berlakon2
kn

Simply ZULAIKA berkata...

berlakon?apekahh berlakon?
berlakon ituh aper??
betollah!
pe nk tipoo
tak caye..sile la kerat jari anda sniri
hakhakhak

:)

Daisypath Anniversary tickers