Sabtu, Februari 28, 2009

kek putih!

Hihihi... petang semalam ujan. Sejuk jee... alangkah syoknyer lau cuaca Malaysia terusan sejuk cam uh.. sure duk atas katil tito je... mahahahaha... so semalam time mak aku balik dari tempat keje die.. die bawak sumthing yang cam heavy.. manyak gile barang die bawak balik... tatau per but aku pasti makanan! Yeaa! I loveee food la la la~ hahar
Pastu angah tetibe letak sumthing depan mata aku. WoaaaBright & Shiny Pictures, Images and Photos
Bersinar sinar! Kaler putih lak uh! Then de tabur tabur kalerful kalerful... heaven wa cakap sama lu... huahua.. jakun giler... niha mak kate kawan die kasi... kek kaler putih. Emm.. first2 ingat besday saperla... mane de femily aku lahir bulan 2.. so aku curious... then afta mak kasitau bawu faham... haha.. semangat ouhh na potong kek... ish ish.. jakun agi sekali!Uh huh Pictures, Images and Photos

Tapi aku ta makan sangat pun... aku ske kek cekelat.. kek cekelat kat secret recipe sedap ooo... ritu Mohd Farhan kasitau die beli 3 kotak cekelat indulgence tuk family dier... gile bes... tuk aku tamaw beli gedik gile... hahahahaha...Hmm.. kek uh de agi lam fridge.. ti la makan petang kang.. sangat lawa.. hahaLapa tak? Ke tak lapa? Gi la beli sniri kek korang. Wa3. Takpun jumjum kua makan kek jum. Aku blanje korang bayar... hahaha..

By the way, selamat hari minggu kawan kawan!

8 ulasan:

Belog Cik Peanut berkata...

best2...
ni yang ase cam nak g secret recipe skunk
nak mamam kek indulgence...
bestnye,..
yum2...

GeNeRaSi MaLaYSia berkata...

amboi byk nye kek..ttibe jd lapo r..so ika kene r blanje tau..

Dhada berkata...

Nakkk ! Dhada suka kek tau ;D

Ikaa berkata...

cikpeanut:
hihi..belila
ti da bli kasi ika sket taw
haha
:D

Ikaa berkata...

tuan GM:
eh ika pulk yg kene
tuan GM la kene blanje
manyak wet kan?
hehehe
;PPP

Ikaa berkata...

dhada:
nak??
meh dtg umah kite
de agi manyak slice bole dikungsi
hahaha

iKHMAR berkata...

weh, kek sempena ape nih??? =p

ieka berkata...

sedap ngokk HAHA

:)

Daisypath Anniversary tickers