Khamis, Februari 12, 2009

Khatam 1 DVD

Huarhhhhh... bes gilakkk idop dikelilingi ngan keseronokkan! Kakaka~ ayat ta bley belah. Hee... aku idop bahgie ngan dvd baruuu... la la la~ bes giler... pagi tadi aku habiskan 1 DVD... citer The Invisible. Huhuh.. citer bout sorang lelaki yang hidup dier perfect gilerrrr as a highschool student but one night telah dibunuh secare tak sengaja oleh sorang fomfuan nama Annie dan mayatnyer telah dinyorokkan dalam storm drain.. halah tempat tutup longkang bawah tanah tuu.. tapi mende nih kat dalam hutan. Angker gilerr arhh... then sok paginyer lelaki yang dah mati nih bangun and kuar dari kawasan utan tuh dan menyedari yang diri dier da mati... dier tensen gilerr dengan kematian die dan berharap dapat hidup balik. Bla bla bla... and ade satu scene dimana dier sedar yang die boleh hidup balik dengan bantuan Annie si pembunuh tu sebab Annie sorang jer yang de gerak hati dengar pe die cakap sumer.... tapi ngan syarat sumone kena jumpa mayat die tuh and bawak gi hospital. Citer nih cam merepek ar sebab orang mati leh hidup balik, tapi kan... tapi kan... citer nihhh memang menarik gilerrrrr! Ayat ayat dier.. plot dier memang superb. Aku tengok separuh semalam sebab aku ngantuk then pagi nih terus bangun and terus tengok sebab tak saba nak jumpa ending dier... aiyyo... bessss wa cakap sama luu! Kakakaka~


Da la hero dier cam jambu... ngahahaha... suke. suke. suke. *gedik na mampus. Hukhuk. So sape nak beli DVD dier pegi ar beli... aku punye blue ray la la la~ terang giler. Aku akan berjanji untuk menyayangi DVD ini sampai akhir hayat ku.. cewwaaa... muntah giler korang denga... ngahaha. Ader lagi 2 movie ta tengok lagi jadik aku akan menengoknyer nanti. Ta saba. Ta saba!;P
Sambil layan dvd sambil minum my fevret... rootbeer... ngahahaa... Enak.. enak.. enak... ;PPP
Dan enak.. dan enak.. dan enak... ;PPP
Ni soundtrack citer tuh... sedap ohh.. korang rase tak sedap tu korang funye pasal.. tapi lagu ini adelah sedap. Gitar acoustic dier sangatla masyuk tinger... aiyyo... nak donload ar. Nak donload ar. Hihih

Tiada ulasan:

:)

Daisypath Anniversary tickers