Isnin, Februari 09, 2009

Lepak 1 di ruma neneks

Hep hep hai! Haa.. da sampai seru aku nak story mory citer aku.. huahua.. da jawab taggie.. da letak award... da promote event.. now aku adelah aku! Ngahaha.. aku nak post entry sal aku lar!

Huu... so aku ekceli gi KL ari tu teman ayah aku.. die anta barang++jumpa kawankawans dier++aku hanya menyemak sajer. Hihih... ayah aku suruh tinggal kat rumah tapi mak aku cam keras giler suh ikut. Cewwa keras giler tuu... tadelar.. kite kann...... kite kene la support aktiviti mak bapak kiter... baru la keberkatan berganda... haaa.. ayat poyo aku da kuar. Wat-wat ta denga jerla erp... hikhik... so lepas aku pos entry yang pasal Rusuhan Kuala Kangsar tu.. aku terus tido ngan lenanyer... bes gilak tido rumah nenek... peaceful jer... wahahaa.. cam kat rumah tak peaceful pulak! Okep2.. nak citer nih.. citer aku kalini berepisod keyhh.. saper nak layan sile la layan.. sape tanak korang bole chow! Cewwa.. boleh pulak camtuh... pape jelar.. aku nga ngantuk ekceli.. tapi takper.. aku kuat... aku adelah kuat.. huahua...

Lepak 1: Beli Sushi Fulak
Masa: Tengahari
Hari: Sabtu aku pasti!
Photo 1 : muke sume smangat lebeyhh
Mahahaa... aku ingat lagi time tuh kitoang ekceli ngah online... sumer nga adap komputer jerkk.. ngan si nelfi tuh ngadap pc bersame-same aku*keje edit myspace punye pasal*, and si budak baju itam tuh pulak bace one manga online dengan adik-adik aku use laptop... Arakian tetiba jerp pintu pagar depan terbukak. Aicehh.. mate da hadap pc takde maknenyer nak jenguk tengok kat lua... kalau korang pon samer kan? Sile la korang mengaku... huahua.Then tengok kitorang cam tak heran dan peka, nenek pun terus bising suh sambut mak++ayah... nenek bisingbising cakap pe tah tapi aku sure nenek memang tengah bising kat kitoang.. nguahaha... hina gila pangai wat bodo jerp... dorang pon 2x5 pangai hina... kahkah...

And then ta tahan denga kitorang pun sorang sorang kuar dari bilik... semua ekceli lepak kat bilik belakang... aku panggil bilik tu bilik teknologi.. huhuh... sebab bilik tuh de komputer++broadband sumer.. Hmm... so kitorang pon kuar ngan tak relanyer tengok saper ar kat pintu pagar yang ganggu gugat ketenangan nak surfing...

And then bile da cam mata sihat sikit baru ar pasan itu adelah mak and ayah... bahahaha... lambat giler pickup.. bahana lame sangat online aku rasee.. tak pasal salahkan online.. hukhuk...

So mak ayah aku cam bawak barang... then mak kasi la kat aku barang yang dia bawa. Hoho... for sure aku adelah kakak dorangss.. harus berlagak lebeyh menguasai keadaan.. ngahaha... godek punye godek rupenyer mak aku beli sushi++barangbarang sushi... aiyyook... tak abes demam na wat sushi nyerr.. runsing akuh! Adek aku semangat arr.. ngan nefi nyer pon smangat gilak!Huhuh... okey2 layan gambar dibawah.. aku tak habis merepek je keje.. merepek pon bende tah pape kan? Jadi layan la gamba sambil tengok aku merepek.
Photo 2 : ngaaa..kiri adelah abang Ari.. kanan adelah adik aku yg shy2 cat..bajet jek tuh shy.. die tak suke kamera harap maklum. Bagi die kamera adelah sinaran laser paling merbahaya... hakhakPhoto 3 : Hephep huray.. ni lar sushi yang dibeli secara sushah. Har har har. Aku tak makang ponn.. dorang jer makang. Aku nga sebok online.. online kan fentin... huahuaPhoto 4 : Tadaa.. adik aku yang shy-shy cat. Aku telah berjaya tangkap! Gagagaga... tapi gegar... lantakk.. janji aku jual muke die kat blog.. ;P
Photo 5 : Ngahahaaa.. takde keje gini ar.. if dapat gabung ngan cousin kitoang yang lain harusss jadik lagi giler.. leyh gegar 1 rumah nenek tuh.. huhuh

Okieyy... suda habis disitu... to be continued.. ti jumpe lagik lam episod seterusnyer.. kasi aku tido dahulu dengan bahagia... huahua... papai;D

5 ulasan:

en_me berkata...

maner gambo nenek kamoo yg vogue tewww.. ammvoiii sakannnns

Tanpa Nama berkata...

sushi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I'm craving for sushi~~~~~~~~~~
cis~~~~~
asal kat meru xde kdai sushi?
hahahahhaa...

sweet insane berkata...

hey! thankss eh eh!
uuh, pics diedit secara hebat!
new friends! :)

iKHMAR berkata...

wah...
bapak ko nmpak klasik...=)

Ikaa berkata...

en_me:
hahahh
nenek shyshy cat pade kmera;D
mmg sakanss..

amnie:
halahhh kaoo
gi ajak bapak kao gi jusco dansa tuh ker
sane kan ke manyak
ngehehehe
takpon suh laki2 kao pos ke meru
hihih

addicted:
hahahh
makasiey..
new friends!

imar:
ngahahaa..klasik 40-an
muke nak lawak je kejernyer
ngihihi

:)

Daisypath Anniversary tickers