Ahad, Februari 08, 2009

Panas.. panas... sangat panas

Wuaa... baru jek sampai rumah... giler besss... KL adelah panas. Wahahaha... ni da sampai sini pon panas jugee... tapi yang paling heaven adelah online tanpe gangguan dari orang ramai... bahaha... hina giler... jadi aku baru sampai so tingtong siket nak adapt ngan persekitaran rumah cam susa sket... ceeeeeeehhhh... ayat na poyo gileeee... gahahaha... biase la kan... balek rumah sure na mandi... kemas-kemas.. tengok2 barang baru beli... kikiki... so tag-tag.. sume2.. ti aku akan masuk kan yerp? Sayer bersumpah dan berjanji sejanji-janjinyer... sayer akan wat... ngeheheeh... sepaklah muke aku kerna sesungguhnye ayat aku meloyakan... okep.. tata titi tutu... tih hapdate in a minute+++hour later...Bye~ Pictures, Images and Photos

3 ulasan:

tintin berkata...

panas panas...
mesti peluh giler kau kn..
macham..wek wek wek
***hahaha(gelak setan)

iKHMAR berkata...

dey,
meru lagi hot! Wuwuwu... tdo pon rasa cam berjemur...Ok mat salleh-mat salleh diluar tu, sila lah dtg Malaysia kalo x pnah rasa panazzzzzz!

zulaika berkata...

tintin:
mane kao tau?
aku panas tapi tak kua peluh
bolehhh???
gahahahaha
kao tuh peluh++bushuk
wekkkk;PPP

imar:
meru mmg slalu hot!
bahaha
wuaaa..ko kate meru..aku na dtg meru!
ngee..sedeyh..hihih

:)

Daisypath Anniversary tickers