Isnin, Februari 09, 2009

Tag from Amy

Harini kerje aku adelah menjawab tag.. ngihihi... kesukaan walopon aku de mende manyak giler nak story time kat kl tuh... so bia aku pending.. so ti time aku bosan kan... aku bole la citer kan? Korang ta kesah kan? Ke korang na tulun tuliskan entry aku... bahahahaha.... okep... kali ni tag adelah dari Amy.. ekceli Amy ade kasi aku 2 tag. And tag itu adelah sama sepertimane Shad kasi aku so aku kumpulkumpul jadik 1... bole kan? Kan? Kan Amy kan?Ngihihi;PP

01) 5 top website you always go to ?
Google*website ker tuhh?gahahaa..yg fentin sayer salu msuk ikut situ..hoahoa
Blogger
Flickr
Mysoju.com
Nikon(Malaysia)



02) 5 top forum you always go to ?
-Shutter Asia Forum
-PhotoMalaysia Forum
-Muzicforums.com
-Malaysiabloggers.com
tu jak.. aku lalu lalang kat situ je rajen..



03) 5 people you're going to tag
-Imar
-Fana's Prop
- Sis Nana
-Inchik Epal
-Yang kelima nih kan.. aku nak wat rules sniri.. aku kasi kat sume followers aku. Amacam? Hina gila pangai aku kanns? Ngahahaha...


Aku tak pakse wat.. tapi kan.. better korang buat sebelum raja daulat. Huhuhh.. tag nih takde susah laa.. taip-taip jerkk.. takde kua peluh ker jerawat ker.. kudis ker.. takde.. takde.. sume tuh mitos jerk... kakaka... Okep2.. slamat membuat tag. Thanks Amy!;D

1 ulasan:

nadeshiko berkata...

hahahahaha xDDD
yer syg~ boleh, aku tak kisah pun~ xDD

:)

Daisypath Anniversary tickers