Sabtu, Februari 21, 2009

Who is Me? Me is Who? *1*

Hahaa... entry kali nih cam uhuks sikit... sebab per yerh? Sebab aku na wat confession. Wakakaa... ta leyh belah la.. hmm.. aku tau lam blog aku nih... lau korang tengok tade langsung gamba aku... blog orang len tu ade yang manyakk letak gamba die... muke ni la.. muke cenyum laa.. muke cedih arr.. tapi blog aku cam manyak gamba orangs. Kansss? Aku tau korang nga angguk pale... angguk la sile angguk... huhu...

And semalam i had a chat with isya_cliff.

Miss isya_cliff : haha.. em..en epal ckp baru pasan monster ika ni takde picture die kt blog die..ehehe
Sayer : hahh?encik epal kate camtuhh?yeke tade gmba ika lam tuh?hikhik...maluu arr na ltk pix..

Miss isya_cliff : ehe... em..betol cik epal kate lo..ehehe...
Sayer : hihi..yeke..tade gmba ke lam blog ika uhh?adoi..tape..ti ika wat entry khas gmba ika..poyo lak:P*uhukk aku malu aii

*END*

then inchik epal lak anta:
'kamuo letak ar gambo kamu.. dah lah sy nye gambo x de dlm blog kamu.. tintin ade.. huhuhuhu.. sy sgt jeles wooo.. hahahahaha..'

HuhuHuhu... yerlaa... gamba aku tade lam blog ni.. aku ngaku erh sumee.. aku memang ta letak gamba aku lam blog nih... sebab sebabnyer... sebabnyer aku ta suke amik gamba sniri;P mahahaha.. cukup kuat ker alasan uhh?

So kan... aku wat entri kat bawah nih khas tuk inchik epal yang na tengok muke aku yang ta lawa nih... hukkksss... rase cam na delete blog nih lak pas nih... bahahahaha;P ehhh...ayat poyoooo... ta suke arrh... ngaa~

Okey2.. puas merepek.. sile pijak entri yang bawah pule... if malas sile hirup udare segar diblog laen... senang kate wat wat ta nampak laa entri bawah ni... bia inchik epal yang na nengok tu je nengok... mahahahaha;PPP

2 ulasan:

cuitnazz berkata...

Alamak dtg lagi nak tengok makcik hudus yang comel nih... hik hik hik

monster la la land berkata...

aku tarek rambut kaw tuh kang
huhuh;P

:)

Daisypath Anniversary tickers