Ahad, Mac 29, 2009

LaLaLa~

Wawawa... rase cam da sminggu ta on9 padahal baru bape jam ta pegang komputer. HuHuHu... aku rindu kamu internet! Werkk:P

Ooo yeaa.. semalam... pada waktu Earth Hour itu saya telah meninggalkan rumah yang dilengkapi dengan line internet+wireless+blablabla lalu bermalam dirumah kawan saya selama 1 hari. Amacam bapak skema tak ayat kuh. HaHaHa.. well iyer.. semalam pukul 4 petang camtu kawan ika tepon... budak nama

Yong tuha.. koling koling cakap:
'zul.. mak aku na gi kl da nih.. ko bole tak temankan aku tido kat ruma aku malam nih?'

Ika just:
'hahh?time earth hour tih aku kene dok ruma ko?walaweyh.. hmm.. tah.. jap gi la aku tanye mak aku.. nga on9 niha..'

Pastu die:
'laa... ta bole ta bole.. aku na resultnye skarang gak.. ko gi tanye mak ko skarang*[denga mak die kat ujung talian cam bsing2..wakakka]

Blablabla... ika pon setuju la walopon ta bape na konpiden... huhu.. cos sayang mau tinggal ini rumah. Sebab ika ingat na completekan mission game Bully tuh.. pastu na update blog... pastu na update mespes.. pastu na bukak YM... tapi die da panggil... pastu sian tengok die.. jadi setujukanlah.. aku kan budak baik.. kata zulaika kepada dirinya sendiri:P


Ihiks...oo yea.. before dat kitoang bersiar siar dikawasan kampung dahulu mencuci cuci mata menaiki motor... then da kul 7 tuh bawu alik ruma dier... malam lak meroyan tengok citer The Thing kat TV3. Potpetpotpet melayan lak Mohd Farhan bermesej last last tidow kul 4 pagi.

Well keseluruhannya semalam even without tenet pon best gak kan? HaHah. Nada adelah ikhlas okey:P


Ohh iyerr...tx to my new follower!tuan luth textile kerana memfollowerkan dirinya diblog ini... blog tuan luth gile sangat menarik ohhhhh!!!i likee...
red fox Pictures, Images and Photos
Seee... die ade wat tutorial photoshop... bess tuu

So tx yaa tuan luth.. okey bagi korang yang rase suke dan addict dan ketagih ngan photoshop tuhh.. na share share ilmu and terjah blog beliau meh la kite sesama kesana..
klik je laa.. malas ker? alah klik skali jer.. ta rugi pon..hahaha:P

3 ulasan:

Belog Cik Peanut berkata...

chewah,
boleh ke hidup tanpa tenet?
ehehheh

Belog Cik Peanut berkata...

chewah,
boleh ke hidup tanpa tenet?
ehehheh

Ikaa berkata...

insyaallah kuatkan smangat
walalala
ihihks
;)

:)

Daisypath Anniversary tickers