Sabtu, Oktober 08, 2011

Tunggang Langgang

HAHAHAHA
memang teruk betul tsunami yang melanda hidupku ini...
tengok lah... banyak betul benda yang tak berdosa terlibat sekali dlm tsunami yang tak seberapa indah ni...

ADOHAI...
paling teruk haa.. hamek kau.. blog aku ni.
bukan takat tsunami.. sampah sume tornedo adooo..

Dan aku tak sudah dok cakap its okay.. i will be back soon...

OK TAKPE NANTI NAK UPDATE BLOG LAAA...

HAAA TAKPE TUNGGU JE NANTI AKU UPDATE BLOG...

kahkahkahhhh

cliche habisss ayat tuh... rasa nak spin dalam mesin basuh sidai lepastu kering.
esok basuh balik. ahahaha

Well... aku dah hilang sense on writing. TOLONG.
sape2.... tampar aku dekat dinding & jerit kuat2 :

IKA BALEK SEMULE IKA MACAM DULU.

NGAHAHA budussss.
aku dah hilang sense of writing sejak semua benda aku dah bazirkan dekat atas papan facebook.
Ye arr.. fesbuk dah jadi antara satu satunya pusat tuk aku luahkan perasaan. Tak pecaya pi tanye kawan batch aku semua.. tiap hari aku dapat aduan aku tak sudah update status. KAKAKAKAA. JAHAT TAK.

uhuu...

well yeah.. aku taknak berjanji sebab bunyi nya macam kejam.
tapi insya allah.. aku akan ikhlaskan hati sepenuhnya tuk menulis balik. lagipun aku dah delete semua sekali post2 aku yang dah tggl kenangan sume tu.. malas dah nk archive2 back kalau tuan empunya badan tu dah stopkan semua archive post dalam idop die.

yeahh.. dan ni.. nahh.. lagu ni sesuai tuk aku sekarang ni.. kakakaka
GOODLUCK IKA :D

Tiada ulasan:

:)

Daisypath Anniversary tickers