Khamis, Januari 01, 2009

good morning sunshine!!

Heyy...dah terkene sleep disorder la pulek...da tutup pc pada pukul 6pagi tadi lepas pos entry terakhir...tetiba gatal tangan pulekk...nak menghantar mesej ucap slamat taun baru kepada 4 orang abang-abangkuh...ceyt poyosss la pulak...
Calon terpilih adelah : Abang Ari,Abang Arenn,Abang Wan,Abang Johan,Abang Shark...


Hahhah..antare keempat-empat heko abangkuh ituh...sorang jerr yang menyahut seruan azan pepagi tuhh...wakakakaka...abang Arenn laa..!Abang tersayangkuh...cehh perasan...camla diee sayang kat akuu...wekk..hekhek...dier baru balek parteyy di sri hartamas tuhh...katenyerr kene mandi bersih2...mate dah stoned...ramai hot chicks pegang2 badan dierr...ceyh..muntah hijau akuhh...wakakaka....papehal...melayan abangkuh inii...akhirnya...akuh tak boleh tido...hamsoiyh...adoiii...inilahh padahnya tangan gatal nak menghantar mesej..[da kempunan nak ngabeskan kedit...poyosss]


Tapi...aku kate kat abangkuhh ini aku nak tido....padehal...aku pigi mandi siap2...then kemas rumahkuhh yang suda sebulan tidak kukemas kiranya...da macam sarang Tarzan...hak3..picture ta sempat disnap memandangkan akuhh sibuk mengemas...hak3...akuh membuang sampah...mengelap meja...membasuh pinggan..menyapu semak samun kat luar...memvakum karpet...rajinkah?Huhh...perasannn...nihh berkat duk umah nenek jee aku jadi rajen...klo tak...harammm...lekat kat skrin komputer tu haa...hek3..


Jadii...aku tunggu nasi lemak jelaa pagi nii...mak aku nak beli la kot...malu nak beli kat kedai depan tuhh..almaklumlah da sebulan tak balek..malu2 hanjeng gituhh[pinjam ayatnyer ikhmar..hohoh]ceyt poyooo...!


Jadii...gudmonink korang ehh!Amek neha aku upload special...
Hihi...aku tak layan lerr bekfast gituu...bantai nasi lemak ngan teh tarik...baru mahsyukk...oke dadaa...aku nak mensurf tenet borink2...huhuh

Tiada ulasan:

:)

Daisypath Anniversary tickers