Khamis, Januari 01, 2009

hahha..setting tempat blogging...aiseyh..poyoo

Cehhhh nak menunjuk sikit...bukannyer menunjuk pe pun...tunjuk tempat akuhh senantiase lekat bontot jeerr...niiha...pc setiakuh...tak pernah off sejak akuhh balek nuu...aiseyhh...bapak akuh bising dahhh...kate..

Appa:heii...komputer tu kene rehatla..die pun tau penat tau tak..dah3...tutup!tutup!


Hahha...memandangkan akuh anak mithali...aku tak dengo pun saranan ayahku ituu...wat dekk jee..hehehh...seb bek musim ujan...so...komputer nih senantiasa sejuk leer...tengs Hujan!Hahaha
Yaribaa..here comes the babieyyy...ngahahaha...nih ler laptopkuh yang dibawe kemane jee aku travel..dalam nihh da complete install sume..adobe..bla..bla..game pon dee..leh men COD lam keter...hahhah..kegemaran seluruh sepupu sepapat familikuhh..game nihh men LAN ramai2 kat cc maonyer kecohh...huhhu...ko tembak aku laahh...nape ko baleng bom kat sane laa...huahua

Dan last but not least...pc kuh yang kedua nii...aku xske on9 kat sini...sempit...skrin kecik na mampus...panas...speaker xmasyukk...lagii...banyakla songehnyer...pc nih pun lembab gileeerr...jadik...aku jus gune pc nihh ntuk scan pix2 yang aku amek jee...bergune la jugee kan??hahha

Tiada ulasan:

:)

Daisypath Anniversary tickers