Khamis, Januari 01, 2009

ahha...got sumeone advices me afta bangun tidow..

Hahha...merewang lagii kejenyer..na citer ni haa...pagi tadi lepas aku kemas2 umah tak tido...dan sarapan nasi lemak kan...tiba2 aku ngantuk gilerr...ni bahana nasi lemak la nii...btul nnek aku ckp oke..jadii...aku yang dah mandi ni pn tido lerr kt dalam bilik yg bersepah nuu..lantak...janji dpt tidoo...

Then bangun2 tgk da pukul 3lebih...adoii...pat2 solat!hahha..afta dat bantai lagi 1 nasi lemak...from mak aku...da terpending bekfast die kate..wah anak mak akan menjadi semakin gomok nampaknyerr...aiseyh..layann...sedap gak...wa3....then aku open lerr ym starwars...siyesly bes weh!ce korang try...bile de orang send im jee..bunyi darth vader bernafas...giler cool...ni pun abangkuhh arenn tuh mmperkenalkannya...ce link ke cni...


http://starwars.webmessenger.yahoo.com/



Huhu...sempat promote tuhh...jadik..ber ym ler bersame abangkuhh inihh...xhabis story bout new year celeb...die nasihat akuu wehh!Adoi...nasihat-nasihatnyer meliputi:


1)Pembelajaran kuhh nanti..

2)Da kaye jgn jadii bute..

3)Smayang...solat...wahh...xlupee..

4)Silap amek cos jangan nak complain2...[yes sir!i wont complain!hahha]

5)Duk umah nenek tuhh da balek kk jgn lerr malas

6)Anak dare tak elok bangun lambat...[aku bru jerr ckp kt diee ak bngun kul 3 lebeyh...ceyt..advice lakk...dy bangun kul 2 leh lak!not fair!gahahaha]





Tu je la kutt....hihihi...

Tiada ulasan:

:)

Daisypath Anniversary tickers