Rabu, Disember 31, 2008

hey2!slamat tahun baru!!

Ahha...sebenarnyer...aku ade lagi entry yang nak tulis tapi aku biarkan pending oke sempena nak tahun baru nihh...ti aku sambung alek entry aku yang dah berzaman kusimpan tuhh...

Okehh!Manyak kate lak minah nihh...firstly...SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU 2009...tak sangke da masuk tahun baru.....kejap2 nak upload picture...cewwah poyo...

Ahha...comey jee...amek kat devianart...wallah kantoi...tapi kusuka okee...jadik...adelah...lebeyh kurang dua orang rakankuh memanggil ku...dan aku telah mengutip maklumat tahun baruh inih..

Arenn sibuk menjerit dan melalak meraikan sambutan tahun baru di Sri Hartamas

Keduanya Puteri kesayangan sedang berhepi bergembira meraikan sambutan baru di Curve...hey2...kat curve de konsert erh?Tengok kat tb jee..hahhah...

Dan akuh snirih sedang merepek-repek dan membising-bising dihadapan skrin komputerku...

jadihh..slamat tahun baru korang2!jgn hepi lebeyh..kene tulah padan mukeee

mulut agak lahabau sedikit..ahakss..[jelosss sebenanye tak dapat menyaksikan fireworks di kl]meyhhhh...mencikk:PPP

Azam tahun baru?

wei..!tak pk lagi..ti da malap skit..da lewat pagi sikit aku tulis okee...hahha...yang penting malam nih akuh tak puas hati tidak dapat menyambutnye secara havoc...

shuushuu...rahsie okee..aku kate kat Arenn aku nak sambut kat Ipoh...ahha..die tatau la kot...sori ye bro...heehee...lu cepat sangat off oke..

Papehal pun...hepi2 lah korang...aku tengok air ujan kat depan rumah sudeehh..

Tingtong aku rehat sebentar..tangan krem menaip..wuahaha...

Tiada ulasan:

:)

Daisypath Anniversary tickers