Isnin, Januari 19, 2009

Aku rase ade tulisan yang cam tak nampak jerk kat bawah.. so aku tulis balek memandangkan aku prihatin...ngahaha... saper heran silela heran. Nih blog aku jadik skati aku... bahahaha... kerek nak mampus... ;PP

Aku nak tolong promote... budak nih die kate die ade dapat satu lagi Bamboo Fun orang kasi kat die arge RM699 kaler itam... dapat tuu!! Jeles aku dengo nyer! So bamboo fun yang lame die da tak gune... so die nak jual ahh... die tanye aku ade sape nak beli tak... pesanannya lagi.. A.S.A.P
Apekahh A.S.A.P? Asap rokok? Oiy tidak..tidak... As soon as possible okeh...
Info:
- Bamboo Fun die kaler silver i think..
- die jual RM200
- saiz smaller... cos die punye yang bigger jadik die tamak.. die nak yang bigger..hohoh
- sape nak bagitau aku ehh... ti aku bagitau die...
:DDD

Tiada ulasan:

:)

Daisypath Anniversary tickers