Isnin, Januari 19, 2009

Lelong-lelong Bamboo Fun!

Sini aku nak market sket... lelong-lelong... ade orang mintak tolong aku carik sape yang nak beli Bamboo Fun die... cehh.. pemende la Bamboo Fun tu kan? Pokok buluh ke aper... sini aku tunjuk sket sampel gamba.. Tadaa... ini diee... apekahh ini? Tak serupe ngan buluh pun! Huhuh... ini function die untuk photo editing... handwritting... sketching... digital paint... maseyh tak paham ker? Okeh situ kan ade pen ngan mouse ngan pad tu kan? Kalau korang use photoshop or... mende nih diinstall... khusus kepada budak-budak art and cekgu-cekgu yang nak mengajar kat klas... bole la gune... tangan korang pegang pen serbaguna itu and lukis kat atas pad itu... nanti die keluar kat skrin... bende ni sangat berguna bagi budak-budak yang kuat mengedit gamba laa... yang ade amek course multimedia and blablabla seangkatan dengannyer... boleh wat painting through this... iyerr... nak lukes komik takya sesusa nak kene transfer artwork ke komputer then paint kaler... korang bole terus lukis atas pad nih then terus masukkan kaler.. itulah gunenyer Bamboo Fun nihh...
So aku nak tolong promote... budak nih die kate die ade dapat satu lagi Bamboo Fun orang kasi kat die arge RM699 kaler itam... dapat tuu!! Jeles aku dengo nyer! So bamboo fun yang lame die da tak gune... so die nak jual ahh... die tanye aku ade sape nak beli tak... pesanannya lagi.. A.S.A.P
Apekahh A.S.A.P? Asap rokok? Oiy tidak..tidak... As soon as possible okeh...
Info:
- Bamboo Fun die kaler silver i think..
- die jual RM200
- saiz smaller... cos die punye yang bigger jadik die tamak.. die nak yang bigger..hohoh
- sape nak bagitau aku ehh... ti aku bagitau die...
:DDD
Nak tau pe lagi features die.. sile link ke sini -http://www.wacom.com/bambootablet/bamboofun.php

Tiada ulasan:

:)

Daisypath Anniversary tickers