Isnin, Januari 12, 2009

dak sombonk tuhh takde respond

Hmm..starting ari aku runding sal kamera ngan dak assasin tuh..sampai ler skarang...takde respond sungguh...aiyya..malas ler nak nunggu respond dari dier tuhh..bukan ak de kedit pon nak membalas paper...wawawa...jadik...dipendekkan citer..selama minggu-minggu nihh..de ramai ler menge text aku..antarenyer..


-Fatin,Emad,Is dak sengal aku malas layan tuh,Anjoi..lagila malas nk layan,abang johan yang tak henti tanye aku da topap ke lum..ohh sori yerk bro..sayer tidak ala luet untuk topap..huhuh..abang ari..razan..ros..


Huhuh..memandangkan topap pon takde..jadik suda malas mau jawabnyer tepon..antare call yang tidak kujawab


-Yong..yong...yong..yong...manyak kali die call aku tak angkat...wawawa...ibu...3 kali call...aduss...aku tido ler time tuhh...wu3..is dak sengal tuhh..nih memang aku malas lerr...Anjoi..lagi la aku tanak...Abang Arenn...4 kali time b4 tanye sal kamera nihh..adoii..malas lerr..my sayangsss...kakaka..sile la muntah..die call wrong timing laaaa...sowieee... :P


Jadikk...enset aku tercampak begitu sahajer..aku da campak okee..sungguh tidak menghargaii...huhu..tadi baru jerk dapat mms dari abang ari..die kate nelfi da bli nikon coolpix baru...adess..beberapa ari lepas die ade msej aku tanye model camera aku tu..alaa..olympus fe-280 tu..sebabnyer die da masuk kelab fotografi jadik kene lar de kamera...memandangkan die nak bli dslr tapi tidak mencukupi kewangannya...lalu die bertanyakan kepada kakak saudaranya ini...


"Kak ika..model kamera kak ika tu ape?Bape ratus?Pe features die?"



Ceyt tengah malam butee msej aku..tak semena-mena aku telah menggunakan hampir separuh kredit adekku untuk membalasnyer...trimas yerk walaupun aku curik-curik..bahaha..


Jadi aku mencadangkan ler nikon coolpix..lagi elok dari olympus aku tu yang suke calar-calar sehingga tidak menunjukkan rupe paras sebagai sebuah kamera...huhuh...tak caye?Aku siyes weyhh...dah calar-balar..tengok lar aku nii..tak reti jaga barang....[actully retii...sile la percaye...hak3]




So bla..bla..bla...3-4 ari pas tu...iaitu ari ni...aku dapat mms dari abang die..time tu aku tido..da petang...tido la kan...hahahh...aku bukak skit jerk mate....kang bukak abis kang nafsu nak tido kang luntur..betulkan aku cakap??Hahahah..jadik bukak ler sparuh...then aku nak ler bukak nengoknyer...tuuutttt...battery is low..please charge your phone...aduss...maksaklah sungguh...jadii...memandangkan aku nak tido...aku bia ler begitu sahajee...sampai lar pada pukul 9 malam..terus ler ade sense untuk mengusha enset aku...huhuh...ngan takde betri and takde kedit ituh..enset aku rupenyer berade dibawah mejeer...amat laa tidak menghargai pemberian orang...bahahaha...so aku cas..and aku bukak..tadaa....de gamba kotak kamera...and kamera...yes!Ituh adelah nikon..dan nikon coolpix..bukan dslr seperti yang aku nak...so bole la tahan lagi kan hatikuh inih...ngeh3..nak tengok camera pe die beli?Hmm..aku nak tunjuk mms tuu...tapi slot micro SD aku da terbang kemane..so aku tnjuk ler gamba dari nikon.com okee..meyh3..upload..upload...
Inih dierr...kalo tak silap akuu...sangat lawa kan?Tapi kamera aku lagi nipis...bahaha...boleh diselit didalam poket seluar jeans...iyerr..aku pena wat lerr...wa3..teruk perangai...jadi tula..aku nak reply takde kedit..jadi skali lagi aku telah menggunakan kedit orang...mangsa nyer adelahh mak aku laa...hihih..so aku balas..and aku turun kebawah ntuk kembali on9 bermain game di Y8..bess...manyak game situhh..ce try surf y8.com..amat lar bes...cehh..sempat promote!

Nihh ape lak?ahha...memandangkan aku da lost hope pade dslr..beberapa minggu yang lepas aku telah berjaya menyelak brochur...brochur line up nikon dpt time sale FOTOKEM kat Jusco dolu2...jadik telah terpikat dengan yang ini...seee...sangat lawa kan???Nipis jekk..aku sukee laa..coolpix s60...touch screen oke!Sangat seronok itu...tak paya ler nak menolak dan memicit...jadik seronok laa..huhuh..10mgpxel...standing gak kan ngn dslr..wa3..nak sedapkan ati nii..1/2.3in image sensor..5x zoom-nikkor lens..monitor 3.5inch..besawr itu kan...wa3...jadik senang kate..jika memiliki ini aku akan puas...wa3..bole nyorok lam poket...bole touch2 skrin diee...huhu..design lawaa...argee...hmm...sribu lebeyh aku rase...adess..ituh laa..cakap pasal wang...ongkos...aku tidak bisa...huhu..brangan bole laa..brangan sajaa lebeyhh...samela ngan dslr tuhh...brangan sajaa zulaika oii...huhhu...papehal pon ti aku balek umah nenek...sure aku akan mencemarkan kamera itu budak...suda pasti..suda pasti...dan itu budak pasti akan gilak bergambar...itu suda pasti...suda pasti...tengok lar tii...

:DDD

Tiada ulasan:

:)

Daisypath Anniversary tickers