Ahad, Januari 11, 2009

Hmm...nak ikut ke tak...

Alkisah........huhu...pada hari Jumaat ini tanggal 16 Januari 2009...ayah aku iaitu encik Ibrahim itu bakal turun ke Kuala Lumpur untuk mengajar di Institut Kraf Negara seperti kebiasaannya die berkerja...jadik...pada pukul 2.30petang tadi hari Ahad...emakku ade bertanye adekah aku ingin sekali ikut ayahku ke Kuala Lumpur dan terus menetap dengan nenek disana sementara mereka bakal turun pada cuti raya Cina yang bakal menjelang.Jadi aku berada di dalam dilema sama ada hendak menuruni ke sana atau tidak.





WEI!!Agak skema ini ayat dan sememangnya skema okehh...jadik tu laaa...ayah aku nak turun sane...nek keta of cos..kete die da oke boleh jalan!Bahaha...jadik aku kene wat keputusan ler sama ade nak turun ikut ayah aku ataupun ikut mak aku pada cutik raye cine...bersame adek-adek aku...
Mehh pikir-pikir...jadik aku nak kasi alasan sebab pe aku tanak turun KL seawalnyer..silela gelak dengan alasan ituh

1)Duk sane...tenet takde...aku takleh laa nak on9 anta entry manyak-manyak kat blog aku nii
2)Duk sane...of cos duet berade jao dariku...almaklumlah sumber kewangan aku diairi oleh emak!(wahh...perangai anda sangat terukk...;PP)
3)Duk sane...aku nak wat pe?Shopping?Duet tarakk...jenjalan?Nenek aku bukan kasi pun aku jalan sorang-sorang kat sane..tengok wayang?Ohh takde sape nak bawak...ni bukan cuti skola jadik nenek sure tak kasi free2 nak nengok wayangg...
4)Duk sane...sure aku mati kutu larhhh....bahahaha....nenek..saye minx maap okee..cucu mu ini teruk.. ;DDD

Alasan sebab pe aku nak duk umah aku skang ni...
1)Dapat on9 of cos!!Yay itu aku sukee
2)Dapat wet2 ofcos dari mak akuu...yay2
3)Dapat kawal makan aku yang overdose inihh...duk sanee kene makan sume okee...wuwuwu
4)Dapat kuar skati nak gi mane...ngan mmber laa...sorang..harammm....
5)Dapat lepak kat umahh skati nak watperr...duk sanee aku agak control oke tingkahlaku...cewwwahh...
6)Dapat pape jelaa...wawawa

Alasan sebab pe aku nak gi ikut bapak aku gi KL...
-kadang on9 je salu membowhsankan jugee..
-da terindu kat sane la pulekk
-kang nnek kate aku da tanak balek umah die dahh..padahal aku baru jek gi sane minggu2 lepas
-kat sane dapat makan...walaupun kehendak hatiku yang hendak jage makan ini menolaknyer
-kat sanee...bla..bla..bla...

Jadii...kat sini ade 3 je pilihan aku...
a)Ikut ayahku balik ke KL menghadap segala macam keseronokan disane
b)Tunggu raye cine kang turun ngan mak and adek2 aku skali...
c)Or...wat bodo jelaa...bahahaha

Sile la korang pilih...agak psiko laa...wuaa...

3 ulasan:

iKHMAR berkata...

emmmm...
aku rasa b kot.
Hahahha...yelah, nnto ko termatikan kutu kat umah nnek ko.++ aku bole bca entry ko kalo ko on9 hari2 kat umah!! Kehkehkeh...keji aku!!!

Ikaa berkata...

bahahaha...B..
aku pong pk B..
jadik B!wahh..denga cakap ikhmar laa
huhuhu
memang keji sungguh larh
;DDD

iKHMAR berkata...

hahaha..
gud job!
ngehehe...

:)

Daisypath Anniversary tickers