Khamis, Januari 15, 2009

Egois

Tajuk nyer agak siyers dan klaka kan?Kan? Huhu.. tadi...skali lagi aku on YM aku...tu pun aku malas sebenanyerr..hihih... so aku tulis ler "mls nak layan".Agak kerek disitu okehh... bahaha... yelaa.. cos aku tau si budak name Arenn tuhh bakal membunuh aku ngan killer wordnyerr... die kan skee... kutuk-kutuk pangkah aku.. gelak2 kat aku... dah lumrah idop die kan... nak wat camner... huuu... aku mencikkk... mencikkk gilerrr... to korang... sape nak kat die nihh amek laaa... aku tak heran... lagik aku skee de orang lehh jage nasehat dier jadikk warass sket... huh

So itulah.. memang sah die akan IM aku... oh tidakkkk.... kan aku da tulis malas nk lyan... sangap la die nihh... die memang sakit ati aku sungguh laa...tengok laa


Hmm... tu je aku nak tunjuk... kadang tunjuk bengang thru dis sangat seronok okee... leh release skit aku nyer bengang tuhh...


Ehek.. tajuk entry nih cam xde kene ngene ngan isiknyer kann? Lantak lerr... huhuh.... janji aku tulis aku bengang


;PP



Disudahi dengan salam;D

Tiada ulasan:

:)

Daisypath Anniversary tickers