Jumaat, Januari 16, 2009

Selamat Malam...lupee..


"do not count what u have lost. just see what u have now, because past never comes back but sometimes future can give u back ur lost things! 'good night'.


Hihi..lupe nak wish ehh... slamat malam sumee.. maybe malam nih korang sume oke je kan... tapi mood aku da down laa... iyer... seriusnya disebabkan sorang hamba allah yang berperangai pelik mood aku boleh down dengan cepat. Yess... silela gelak kali ni kalo mau... perasaan aku tak sehat disebabkan perangai sorang manusia yang pelik. Sebab manusia tu lah aku rase aku ni teruk sangat. Teruk sangat ke aku ni? Wuaa... suka ati jee cakap aku camtu... aku tak penah wat manusia tu teruk cam manusia tu layan aku. Aku layan manusia tu elok je. Aku tak pernah bezakan manusia tu dengan manusia lain yang aku kenal. Tapi start dari malam ni dan insyaallah sampai bila-bila maybe persepsi aku kat manusia tu dah bertukar. Ahh.. korang mesti fikir aku ni cakap tak serupa bikin... tapi aku akan usahakannyer... tengoklah...*wahh..ayat dendam...


Hmm...jadi minta maaf la ehh kalau aku merepek-merepek nii...huhuh...



Disudahi dengan salam;D

Tiada ulasan:

:)

Daisypath Anniversary tickers