Isnin, Januari 19, 2009

Hentam-hentam AJL ke-23

Uhuh server down la pulekk... anyway lupekan itu... malam nih aku akan menulis jugak seswatu... yang penting bukan pasal Penang tuhh.. camera aku hack la pulek.. kene blablabla dulu baru oke... so bout Penang kiter pending duluh okeh... disini hendak aku citer tentang Anugerah Juara Lagu yang baru jek tonton secara suke-suke dan bukan serius-serius... huu.. sebab pe? Sebab aku lebih suka menghadap tenet aku ni... hihi.. so sementelah menunggu server connection tenet aku oke balek... aku telah menghadap tv... time tu tiba-tiba mak aku stat dari kul 10 tu bukak sound besar-besar. Itu sangat extra luarbiasa... huhu... aku menonton ler secara kejap-kejap anugerah juara lagu ke 23 yang disiarkan secara langsung di TV3... aku just sempat tengok Aizat petik gitar mengalun-alun Lagu Kita... oh iyer makcik aku suke gile lagu nih... even die amat respek dengan semangat Aizat dalam dunia seni.. huhuh

Aizat singing Lagu Kita on AJL

Lets looking forward persembahan Aizat before the Anugerah.



Ohh dan juga sempat menonton Faizal Tahir singing Sampai Syurga... ohh boleh tahan suara dier... no wonder die rebut manyak giler anugerah time AJL tuh... tarik skit ayat Ally Iskandar kate "tak sia-sia wat kerja amal 3 bulan" ohh itu kalau tak silap aku... aku pun tengok nak taknak jerkk... hihih... ohh ye.. member aku tak puas ati... die kate Faizal Tahir menang sebab dorang saje nak naikkan nama Faizal yang dah jatuh tu... ohh... aku pon tanak komen pe-pe... aku tak melayan mende nih.. denga lagu takpe... hihi...

Faizal singing Sampai Syurga.. aku rase performance die oke jugak.. huhuh... menang tuuu!

Lets play the video of Sampai Syurga





Faizal Tahir menang 3 award oke... die sangat terharu sampai kuar air mate... huhuh... sobsob... and aku nampak walaupun aku tengok tv jee.. ade dak-dak pakai baju Superman cam nak bunuh diri jek dari atas kusi tuhh... sabo wehh... sabo...


Lan Meet Uncle Hussein singing Lagu Untukmu

Ohh yee! Inilah juara sebenar... asal aku nih tetiba skip ke juara ehh? Aku malas nak story lanjut... bahaha... so long live indie! Terharu ohh... indie band menang juara berturut-turut... tahun lepas estranged... ohh indie! Anda memang indie ahh MUH[meet uncle hussein]

Dorang menang trofi and wang tunai RM25ribu ringgit... perhhh... gi wat gig show la korang besar-besaran! Giler bess...

Hahahh.. mak aku puas ati gile meet uncle hussein menang... o lala... baru nak berjinak-jinak denga lagu Meet Uncle Hussein... ohh mak... mengapakahh?? Hikhik... papehal aku da masukkan Lagu Untukmu siap-siap lam playlist keter diee.. so die nak karoke ke.. nak ape kee.. skati diela... aku sangat berbangge indie band menang anugerah grand camnih... ohh suey punye mulut aku nihh... cam band indie tu teruk sangat je ehh... lantak ler korang... janji aku suke die menang.. hihih

Ahha... gamba-gamba ni diambil daripada sini http://www.gua.com.my/Entertainment/Showbiz-Detail.aspx?ArticleID=2941

Aku tak pande lagi letak link lam entry... so korang rase aku nihh naif sile la kutok... huhuh... papehal aku nak tolong kasik info jek bagi yang takdek tv kat umah... huhu.. skali lagi aku promote http://www.tv3.com.my/ bahawasenyer anda boleh menonton secara on9 disana dengan mendaftar diri menjadi ahli TV3... senang ke? Entah... bahahaha

Papehal jom enjoy bersame klip lagu juara kiterr!

Tiada ulasan:

:)

Daisypath Anniversary tickers