Khamis, Januari 15, 2009

Lepak kat taman..ohh...














Muke akuu yang gedik ituhh...bahahaha...takde muke len nak begambo...mencikk aku...hak3













Ohh iyer..pas makan-makan secara lahap ituh..akuh da teringin beno nak balek melepak dirumah...wowowo...sangat telok ini pelangaii...iyerlahh..aku nak ngonline kat umaa...hihi..tapi mengingatkan aku da lamer dok bersarang kat umahh..so aku ikutkan jer dorang nak gi mane..jadi meronda larh satu bandar yang tak baper nak beso tu..hihi..kitorang lalu skolaa...yeaa..dorang ngah belatih umah sukan...aku npk umah merah jerk yg ramai..alamak gambo skola da delete la pulekk...huhuh...xpe2..
Jadi melepak-lepak tuh dok la kat taman menan..taman menan yang mahakarya besaw tuhh..takdela ramai beno...boring lahh..da takde modal da nihh..nak lepak mane taktau kan...xkan nak duk cc..kat umah da ngadap komputer seharian...kat lua pon nak adap kmputer?Perhhh...gile la tuhh...so cucila mate kat taman menan...tengok pokok...bahahaha...tengok dak2 RPK ponten latihan sukann..ohh iyerr..ponten kat umah tahan lagik..nih ponten kt taman menan lepak ngan pacaran maseng-maseng...jangan tiru ehh prangai inih...huu..
Xde keje sebenanyer nihh..da ade kemere kat tngan...mule la gatal amek gamba mepeks2..huhuhh...langit sangat laa lawa petang ituhh..ngan angen malu-malu nak kuaa..huhu...peacefully...;PPP
Tenga lepak tu arh tetibe de sorang budak yang kitoang tak kenal datang senyum-senyum salam-salam cium tangan...alahhh...dak kecik aku tahan lagii...ni da cam form 2-3 camtuu...adehh...ngan beg tangan dierkk...sengeh2...apekah?Hmmm...siyes kitoang tak kenal...aku da cuak daa..budak nih gile ke......?Huhuh...tanye2 die...die kate die nak jumpe bf die...amboiii...tecik2 da nak jupe bf ehh...hikhik...jadik kitorang yang cam malas+pelik+cuak ngan die nihh terus lah kate nak blah...die gelak-gelak and terus gi kat orang len..ohh..sangat pelikss ituhh...
Pepehal aku penat meronda begitu..time skola dolu2 takper ahh..stamina kuat..perhh..cam skarang stamina tak kuat jekk...gedikk u noe itu..hihih...
Jadi aku smpai umah kire-kire kul 6 camtuu..sangat lewat oke..huhuh...
;))

2 ulasan:

en_me berkata...

bestnyerr lepak lepakkks tamannns gittewww..

Photomaniac berkata...

hahah
mmg bess gilerr
:D

:)

Daisypath Anniversary tickers