Khamis, Januari 15, 2009

Kenny Rogers Roster jengjeng!

Mehehe...time aku otw balek ke umah tuh..kefenatan mengenjoy sakan...aku pon kene lak mendaki bukit taman bunga raya tuhh...arhhhhh...tak sukeee...bole tonggek akuhh...huhuh...so..nga kalut-kalut mendaki tuhh..bersame sekor memberkuh bername yong..tetiba enset aku munyik-munyik lagu Kissing You by Girl's Generation..ceyhh..sangat detail..poyooo...aku da la nga daki vuket..malasss lerrr...ngan agak slow nyer akuh kuarkan ler enset..ohh...emakk...makk...gue nak sapai daa...dun wurry...

"Hmm..ellow.."*ohh iyer..tanpe salam..sangat durjana ini worang..

"Ika kat ne ni?Kitorang dah nak betolak gi Ipoh dah..pat skit balek tuu..katne ni?"*ohhhh....serangann...tekejut aku!
"ade ni nak smpai daa..kat atas bukit.."

"Dalam bas ke?Balik la cpat.."*alaa..kan ke aku da kate aku atas bukett...wuaa..makk..

"Atas bukit laa..nak smpai da nii...hihih.."
And tepon pon dimatikan..bla..bla..bla...sampai jek kat umah muke sume agak lawa...iyolaa..nak kua gi jalan sure laa da ciap2 lawa2..aku seko jerk semacam sememeh..penat ohh...adeiii..cadang nak mandi and lepak sambung post entry..inihh..dorang ajak gi ipohh...mentang2 cek ayah da lulus...enjoy sakann ehh...ceyt..Bahaha..inih belagak jerk pegang stereng...bajet bawok keter la tuhh..perhh..aku nak bawak kete bapak aku gi ipohh?Lupekan jerk laaa...sampai kat tol KK sure aku melanggo keter orang..iyer..silela percayee...saye reti keter besaw inih smpai gear 3 jerk...sangat teruk ituh.Hihih

Jadii..otw gi ipowh aku bantai tidow 40minit..bapak aku kan ske bawak santai-santai...sambel tuh bole lak die bangge kate lesen die mati..perhh..sangat sesuke ati...sambil sesuke ati tuh die cakap lak

"Ti kalo kene tahan ngan polis mak shift tempat ngan ayah ehh..gune lesen mak.."

Mak aku senyap jerk..almaklumlah mak akuh manelaaa reti bawak keter gajah bapak akuh tuhh..aku jerk yg amek risiko nak blaja bawak keter tuhh...

Bapak aku yang tak bole blah tengok mak aku diam nih trosla cuet2 mak aku...itu kegemaran die oke didalam keretaa..aku nak muntah...hakhakhak..

"Boleh je..tuka jela..de masalah ke.."mak aku seslamber mungkin berkate

Bapak aku sengeh2.."Sambil kete nih jalan u duk tempat driver?U bwk ehh.."

Mak aku angguk2.."Iyerlahh..sambil bawak ah"

Bapak aku gelak2 tak caye.."Cam reti jek nak bawak kete nih"

Mak aku gelak jahat "Yelah..i duk atas u,u bwk arhh..ti polis tahan kate i yg bwk."


Bahhahaha...itu sangat 18 okeh bagi aku...hekhek..pepehal pon..aku malas nak gelak bersame..huhuh..penat ler katekan..perhh poyoo...

Haa...sampai jerk tros dorang carik tempat makang..aku xdela lapo sangat..dorang jek lapo..almaklumlahh...tengahari kan aku makan kat luo...belagak sket ngan dorang..muahaha..jadi makanler kami di Kenny Rogers Roaster inihh..si dak due heko tuh nak sangat..layann jelaa..dak2 skola..kenela layan sket...mehehehe...
Muke gedik..sile la tahan..aku suke jaja muke bajet comeyh..bahaha..

Iyerr...inih laa muffin terbayeeeekkkkkkk yang pena aku rasee..uhh...sangat gemar okee...huahua..lihat..cedapnyerr..muffin nih side order..ayah order dapat satu..mak aku oder dapat 3..so mak aku sangat menguasai..hihih...de pise ceklat..pise vanilla..pise banana..aku makang banana jerk..ngan ceklat..ooooo..cedap giler..rase nak makan bende nih je tanak makan len..cess..ayat poyo..baruu dapat mende nihh da kecoww..huahua

Ohhh...muke lahapp...time ni la mak aku tanyee...nape aku amek gamba ske wat mate stim camtuh...perhh..tersedakk...gahaha...ntah lerr..aku rase muke aku tomey time tuhla kot...haaaahahahahaaaaaa....sile la muntahh..wekk..wekkkk....;PP



Afta a momento..ayer pong sampe..kejap jek..serbis dier amatlah okee..sukee la korang!Huhuh..yang anta muffin tadi de sorang abang nihh..wah..rmbut diee pacakk..i likee...*gatal disitu...huhuh...adek aku nye air over..ade lemon lak kat lam die..ciss..lebeyh dari aku!Die oder aer ice lemon tee..hihi..tak suke.tak suke.bahaha..

Ohh..syurgawi lagikk...tengok...tengahari mahakarya sedap aku makan...malam mahasyurgawi sedapp...aku oder spagetti jerk...manela pande makan gitu-gitu...cesss poyoo...huahua..bpk aku oder tuhaa..yang ader buah2..de ayam..de mashed pototo..huhuh..tuh main order sebab promote raye ciner..sangat laa cedap..hihih..mak aku oder jacket pototo lam die de cheesy mcaroni..adek aku si mok tuh oder mcaroni n cheese...sukeee laaa dieee...diee kan skee mende tuhh...layann jelaa...hihih...
Ohh lupee...aku actully update mende nih kat umah..tak jadi lo gi penang...bapak aku rupenyer gi cupping kat ippowh..bli briefcase baru dier..bajet macho lah tuhh..mencik aku..cam beg pusher runding jenayah jerk...bahahahahaha

Tiada ulasan:

:)

Daisypath Anniversary tickers