Sabtu, Januari 10, 2009

People on 2007



























Hmm..hahahh...ni larh shoot pertama aku yang diupah...diupah oleh dak-dak kelas...ic...very the sangat terharu...asal hah?Huu...time nih form 4...kelas yang paling giler penah aku masuk...well...lam kelas nih aku agak pasif berbanding form 5...time form 5 memang akuh berkuasa giler..wawawa...sampai kelas pon fenin nengok pangai aku...oke2 lupe ituh dulu...ti aku citer len kali...haa..berbalek inihh...time tuh aku use camera abang sdare aku..nikon f65 tuh...agak sekse ler gune itu cam...yelaa..film not digital okee..sgala cuci bla..bla..blaa..aku yang kene tanggung..huhuhh..


Tapi, nak amek gamba punye pasal tu bukan halangan oke...hihi..so dorang telah mengupah akuh untuk mengeshoot gamba satu kelas...dorang kan hebat ler kunun nak de album...hehehh..kamera aku laa yang telan muke dorang tuu...time nih aku takde skill pon...even skarang pon okee..jangan nak perasan zulaika oii...huhu...tengok la gamba nuhh..backlight frontlight sume aku tak hingat..reti tekan shutter jerk...bahahaha...silela gelak...


And nak tau?Bebudak nihh bukan nyer suke amek gamba pon...tengok ler muke terpakse sume tuhh..setengah jerk yang camerafreak...agak susah ler nak menyiapkan mende nihh memandangkan ramai ler yang sibuk merayau-rayau...tapii...dengan penuh perancangan dan plan...dengan bantuan member-member yang setia...siap jugee...actully ade agih gamba die tapih de error lak nak upload..takpe-takpe..bukannyer syok pun gamba aku amek...wawawa...

So tu jela aku nak cite..hihihh..people on 2007...


U noe..time form 4 ni laaaaaa....aku merasakan kelas 4 science 2 tuh palen suiyh...tau nape?Cekgu sume pangkah kitorang...lagi-lagi cikgu BM..sir addmath..memang tensen arhh...cos time tuh bawu abis pmr kan..so berbulan madula skit...cekgu2 fed up ngan pangai dunno kitorang...gahh..sape suh carik penyakit kan?Padan ler mukee...huhuhu...papehal pon 4sn2 dah berakhir...;(((
Pssst:Ehh..pasan tak gamba aku tala kan?Aiyya..lu olang tau tak..wa tala suka olang amek gamba wa..wa malu lerr...weee...kantoiiii.... x)))


Mehh2 pas nih aku citer people on 2008 lak...korang tanak denga sula ler...kita tala kesah woo..

:DDD

















1 ulasan:

Fairyteller berkata...

woit ko kene gi PLKN ker???!!!! giler ak x tahu pun....bile ko turun sgor?? jom ah hang kt Jusco pun jd ah..

:)

Daisypath Anniversary tickers