Jumaat, Januari 09, 2009

Runding BISNES!

bahaha...mepeks je kan tajok entry yang nihh...takdelah!Tak mrepek okeh!Hahah..sniri cakap sniri salahkan..podaci..takdee...tadi aku bukak ler myspace first aku tuhh...tengok2 de new comments..new message ngan new frend request..adeii..comment tuhh aku paham ler..frend request tuh cam leceh skit..pas apprve kene cakap tima kaseyh..aduss..klo de 11 request..11 kalik aku kene copy n paste...huhuh...lantak ituh..yang pentin mesej tuh!PELIK!Aku memang pelik bile de new message...cehh...salu orang anta mesej nih nk personal talk jek..jadik ngan berkobar2 nyek aku bukak lerr..tengok dak semalam...ohh aku tak cite ehh...de budak nihh tanye aku sal kamera...die nak bli model nikon tapi de duewt rm1500 jek...so aku cdg2kan ler d40..dah arge dierh low cmtuh..d60 pon rm2ribu lebeyh..huhuh

So arini die balas ler balek...die memang nak carik d60...and tingin beno nak beli camera second hnd abang Arennkuhh itu...ya!Abang Arennku itu nak menjual kameranya...sebab die dah adee kamera lagak die d300.Adeii...sebenanye aku nak bli...tapii..tu ler..bapak cam de prob jek bout moneyh nihh...sesak...sesak...hihi..lupe itu dulu okeh..jom sambong..

Jadik die kate die nak tapi ansuran die akhir buln 2 baru dapat..pastu de ckp sal bonus laa..aku manela paham sal bisnes nihh...lambat agi nak paham..cehh kerek...hukhuk..so..blablabla...tetiba die anto double msej..msej bertindan ler..satu die jwb msej aku...satu agih die suh add ym die o senang ler nk boraknessnyer sal bisnes yang tak sebraper nihh...bahaha..

Jadik aku on la ym aku dan sememangnyer aku malas nak on..hmm..taawoo jelaa..bile da on tuh de jek mahkluk perosak ce2 try nak cakap mende koto..mencikk bende ituh okeh!Okeyhh...so beburak lah sal cmera abang arenn ituu...aku sebenarnye kan...sesirius nyer aku nak berkate yang akuu takot nk berunding sal barang yang bukan aku punye..yelaa..cam tuh abang arenn punyee..die suh aku promote kt mspace...aku da tolong...dan bile de orang nak...ckp lak pasal tawar menawar...pe lagi...mule lah nak berundur jaoh dari skrin nihh...hoahoa..pe2hal layann jelaa...jadik layan punye layan..die kate sok die de phtoshoot tp kamera takde..slama nih die pnjam mmber jek..d80 mmber die nak gune...hadoi...jadik apa boleh ku kata?Aku sniri takdek cmera nak kasi die pnjam...so....the decision is...................
Hak2..sini aku tunjuk luu picta beboraks tuhh...sori yer kengkawan kiter terpakse beriklan...bahahha Inihh lagi satu...ngeh3...iklan lagii...
Jadiii...keputusannyerrr.......jeng2...

AKU KASIK ADDRESS YM abangkuhh ituu...wahahaha

Biar ler dorang seniri sok sek..sok sek..jangan ngumpat aku sudehh...
Huhuhh...jadi begitu lerr..aku da send da im kat dak name Arenn tuhh..tengok la tu!Diee opline..yela sangat oplinenyer...mamat nih ske invi u noe..mencikk aku..tetibe je takde angin kang kua ler kotak im die..
Dan ini?Ini?Ini?Sape ini?Ini ler awex nyer mamat name Arenn ituhh...lawa kan die?Cehh skeati jek...cam korang npk jek muke die...hahahahh...pe2 hal pon..aku merestui kome berduee..jangan gado oke..tak elok...kang akuh jadik mangse...ngahaha
Ini?Ni sape lak?Macam2 aku nihh...ni laa..dak yang add aku dulu tu..aku terapprove..then die mulelah nak berpoyo-poyoan...klo poyo yang sedap didengo nye takpe gaks...nihh berpoyoan yang aku sniri rase nak berak caer...ngahahahaha...nak tau die berpoyoan ape?Ciyt!Aku nihh da ajak korang gusip jahat da nihh...adoi..takpelah..nak menjage aer muke die dan aer muke aku..senang aku kate..die nih gatai jelar...gatai yang gataaiiiii gile.Kalo garu gune garpu pon tak leh hilang!Hakhakhak...


Oke lahh...tu jee..korang nak add dak 3heko nih lam ym korang add jelaa...tapih tak jamen ler bahgie...bahaha...sengettt jekk....
Hmm..aku nga tunggu si Arenn nih on9 jek..then ti aku terang kan ler sal kamera tuhh...malas u noe..aku nak nulis lagi...hmm...ti malam aku pos agi okehh...huahua...








Dadaa..:DDD

Tiada ulasan:

:)

Daisypath Anniversary tickers