Jumaat, Januari 09, 2009

Selamat Jumaat!

Haii..tak sangke da ari jumaat ehh...bile tak skola ni..rase cam tak sedar masa dah berlalu..tengok2 da habis seminggu...adoi..arini ari jumaat jadik hari perhatian untuk laki-laki...nape yee...sebab ari jumaat la ari wajib ntuk laki2 smayang jumaat...hihi..perempuan takde oke..tapi tulaa...tadi aku on9 ler myspace ngan ym aku...jadikk..melihat para2 onliner yang maseyh tak henti on9..rata2 ramaiii lelakii...dah pukul 1.30 gitu maseyh on9 and bangge giler post status 'aku tak smayang jumaat rinihh'.Adoi dunia akhir zaman camnih laa...bende camtuhh da cam biase kan?Hahhaa...harap2 dorang berubah lerr...Malaysia still aman lagi wat masa nihh...boleh nak solat kat masjid air-cond...boleh nak doa ngan aman..leh nak duduk2 sementara tunggu masuk waktu...kat tempat orang?Hmm...pikir2 lah sniri ehh...bile kate camtu kan..for sure mesti kate 'kubur lain-lain lah!'.Yelah kubur lain-lain...sebab tuh aku tak heran sangat ngan ko oke.Huhuu..sebenarnyer baru jee pas tengok klip Israel tuhh...jadik...agak sedeyh laa...orang melayu tuh jangan lupe diri sangat ehh..kang jangan jadi camtu baru kite nak doa manyak2 nak insaf...starting dari sekarang oke...bukan esok tapi sekarang oke...
Tengok orang nih..nak smayang pun kepala kene acu ngan senapang...adoii...sekse ern?Dah dunia nak tunjuk camtuu..nak wat camne...;((
Apekahh motif aku nii??Tetiba je kan post entry maek2 kan?Hahahaa...:DDD
Lantak lerr..janji korang denga aku mrepek bende bagos2 ni kan?

4 ulasan:

en_me berkata...

sodeyyy kannns..

Photomaniac berkata...

ha'aa..
sian kat doranggs

;(((

iKHMAR berkata...

Alhamdulillah...
syukur Malaysia masih ada blogger cam ko..Hehehe.

Photomaniac berkata...

wakakaka
tu pon terlintas cek kak oi
sebb getik nengok dak2 laki tak smayang jomaat

adess
gelak2 sket
:DDDD

:)

Daisypath Anniversary tickers