Selasa, Januari 13, 2009

Saya perlu wat keputusan...;(

Alamak...ingatkan hal ni dah habis...tapi dibangkitkan semuler...hmm..ceriteranya begini..tadi...afta aku wat dinner diraja untuk mereka-mereka itu...ohh...iyer sebelum tuhh...aku berjaya mencipta makan petang pertama selepas beberapa ari start jadik maid...huhuhh...tadi petang aku wat roti gulung...iaitu...roti gardenia itu dibuang sisi-sisi ceklat tu...and di nipiskan..ala...lenyek2 kasi die tak kembang sangat..then letak otdog lam tu..gulung and salut ngan telur and then goreng sedap2...huhuhh...dan roti aku tu lebeyh laku dari goleng pisang yang mak aku beli..ohhh...vangge...hehehh...

Jadi marilah kita menyambung cerita...ahha...tadi pas sume2 tu..aku dudukla membuka blog ni..sambil minum vico+milo ais=vilo ais lah..hahah..perhh..sangatlah seronok..jadi sedang merangka-rangke idea nak menulis entry nih tetiba jer ayah aku muncul dari tangge...die sedang menuruni tangge la gamaknye..jadi dalam 6 tangge terakhir tuh die telah memanggil aku...

Aku pun kate tanpa memandang wajahnya "Ye nape?" [sangatlah kurang ajar jadi kanak-kanak 17tahun kebawah takleh ikut oke..aku berkecuali...bahaha]
"Ayah nak suh ika ikut ayah gi Penang...aaa...ari khamis nih..."
Tanpa sempat ayah menghabiskan kata-katanya aku lantas memotong.Ohh iyer..adegan ini jangan diikut..sangat dangerous...huhuh...jadi aku berkatalah, "Nak watpe gi sane?Alaa..malas larhh..."
Ayah aku menggaru kepalanya yang tidak gatal lalu membalas "Ayah ade art exhibition kat penang..nak suruh ika teman jer...then malam tu lepas makan malam kita bertolak la balik KL..ayah kan ade kelas..ti kita tido la hotel rawang.."
OHHHH....tidakkkk.....aku baru jerk nak mendengar kate hatiku dan kate ikhmar ituhh...bahawa aku taknak turun ke KL minggu ni and turun ngan mak aku time raye cine kang...nampaknyer ayah telah bersuara...hua...
"Alaa...ika nak trun KL ngan mak ti time raye cina...malas laa..gi Penang takpe la..gi KL tanak...wuwuwu..."

Jadik bapak aku terdiam sejenak lalu terus terdiam...wahh...aku tau dier sangat kecewa okehh..huhuhh...tapi u noe jelaa..aku da balek KL tak dapat nak mengon9 and tak dapat ler nak anta entry sepanjang alam...aduss...gi mana seyhh?Maksaklah sungguh...

Sile la memaki aku diatas kekurangan ajaran aku mengguriskan hati ayah aku itu...acecehh...ayat sangat hampehh...

Wuaa...aku actully rindu nak menulis citer2 antu aku tu...hmm..time skola ligat laaa...bende dilarang dibuat....nengok..time pree nihh idea nak menulis citer-citer tuhh tandus abiss...ohhh gersang otakku....

Eheksss...sempat gi melelong...jadii...camne ehh?
Bapak aku cam semacam jerk ngan aku nihh...
;((

Tiada ulasan:

:)

Daisypath Anniversary tickers