Rabu, Januari 28, 2009

Tutorial Amy kepada aku;D


Huhuhh... aku agak sebok lah ini hari. Mak aku suruh kemas rumah. Eden kena buang sampah. Eden kena bawak mak aku gi kedai kat Kuala tuh. Eden kena makan. Ceh makan pun bebanan kerr? Hehehh... so ader dua kerja yang aku pending-pendingkan... satu dari Unat... satu lagi dari Amy... bukan dorang suruh aku buat kerja... tapi aku mintak tolong dorang camne nak buat kerja aku ni... acess.. tak pahamkahh? Okes laa... biar aku mengaku awal-awal... aku tak reti nak make up blog aku nih... jadi aku mintak tolong orang. Korang nak gelak... sile la gelak... da memang aku tak reti nak wat camne ehh? Hihihh



So Unat dan Amy telah mengajar aku beberapa lesson... bia aku highlight Amy punyer ehh... cos aku baru jer buat Amy punye...*memandangkan sume keje kat rumah aku da settle.. so im preee;P


Aku actually telah menukar background pada post title aku... hee.. tu pun after lalu lalang lam blog Amy... huhu... aku telah menyaksikan sesuatu yang sangat menarik... accehh.. meh upload sket.. *Amee.. sile la bangge..gahaha
Tadaa... itu dier... aku berminat sunggoh sunggoh dengan ini... hihih... jadi... aku telah men requestkan soklan tutorialnya pade Amy... arakian ituh Amy telah membalasnyer dengan begitu pantas dan saksama sekali! Suker aku! Hahhahh

Dan tadaa... wat kali kedua. Hihih... aku wat ini... menggunakan gambar header aku tu... halah.. aku nyer tak lawa mane... ti aku tuko laa... kene gaks lawa cam Amy nyerr... wawawa... so gitulah... aku telah belajar sesuatu hari ini. Terima kasih yaa Amy... ooo Unat punyee... ti malam aku try Unat punyee... hihih... ti aku promote ko eh Unat... lalalala~

Kepada yang nak try ape yang aku wat ni... yerla... nak kasi blog korangs lagik lawa dan lawa... aku akan memberi linknyer... sekaligus memfofularkan Amy gamaksnyer... hihih

Link : Tutorial Background For Your Post Title

Oke... sekian terima kasih;PP

Tiada ulasan:

:)

Daisypath Anniversary tickers