Khamis, Januari 29, 2009

Xder chemistry langsong

Bahah. Bahah. Bahah*gelak style hine sikit... entah... aku YM tadi... sorang laki nih... xder chemistry langsong arh.. bukan chemistry nak ajak kawen ke aper.. ke nak jadik bf ker... xdernyer... chemistry tuh sume aku dah ade! Fizik, Bio sumer ader... gahahaha... poyo kejap;P

Tapi nih chemistry gilaan... entah aku sorang jer la yang tau maksud dier... oiceh.. tapi siyers aku kate takde chemistry... wuaa... penat aku carik chemistry dari laki nih... tapi sedikit curiga... dan terasa cam perasaan aku cam:
'Weiyh.. bahaya arh IM ngan dak nih... cam hebat sgt pon aderr...cam die nih pro larh'

Itulah kot kate-kate perasaan aku itu... acehh..

Dan dier adelah freelancer photographer... telah mengajak aku bersama-sama die doing fulljob nyer itu as a freelancer photographer. Baaa... d200 tuu... tapi melihat chemistry yang diserlahkan... tetiba rasa... 'Alarhh.. susa arr... susaaa gilerr... sangat susaaa...'

So... aku telah memikirkannya sejak pukul 3 hingga ke 4.25 pagi yang aku tanak. Tanak sumer-sumer tuh... bahahh... giler tanak.. saper kat sini nak? Sile cakap kat aku. Sure korang tak paham pe motif entry aku yang ini...

Aku sakit gigi... wuaa.. rahang saket... selesema lagik... hachhum 6-7-8-9 kali tak henti... srott srett cam orang drug addict... sile lar tolong... *da ting tong... da ting tong...
Huhuhh... papehal pon... siyers sayer tidak ade chemistry bersama itu worang hebat... gilerrr... dier pena terlibat sama Ridzuan Photo Media okess... RFM... RFM... bangge sikit... huhuu... yang penting aku tanak... wuaaa... aku tanakk... jangan pakse akuu... ;((

2 ulasan:

iKHMAR berkata...

woi!!
Zuleyka tak nak ler!!!!
Shuuuuh,g jejauh!

Ikaa berkata...

to ikemar:
bahahh..
silela kao sound dier
aku tanaakkk
;PP

:)

Daisypath Anniversary tickers