Sabtu, Januari 24, 2009

yeahh..dapat member baru lagikk

Hahah. Gedik giler. Orang len dapat member baru takdela segedik akuh nih. Hmm.. nape eh aku gedik giler? Entahler.. hormon gedik aku da berlebihan so korang bawak-bawak la kutok aku lam hati. Nak maki aku kat kotak komen pon takpe.. aku bersedia! Ohh yeah! *merepek tak sudah..


Hmm.. itulah.. malam tadi... aku tak tido semalaman seperti biase. Mata aku da tempah awal-awal penyaket insomnia kat health problems's dealer. Pe tah aku cakap ni aku pon taktau.. bahaha... jadik arakian aku tak leh tido... tetibe terdetik lak ati aku nak membuka myspace yang awal-awal aku dah label name aku kat situ non active... bajet non active la tuh... so aku bukak la. Aku kan de due mespes. Nak bukak yang account lame rase cam malas.. sebab de sorang mamat nih tanye aku soklan:


'act aku nk tanye ni, nape sumtime tu org amek gambar dorang letak sampul surat kale putih kt atas flash dorang 2? act selalunya situasi tu dalam keadaan gelap yg memerlukan cahaya... xcukup ke card putih yang ada kt flash head 2 utk bounce kan pantulan cahaya?'


Hmm... aku rase hiba sedikit melihat soklan yang nih. Sebab..... sebab aku takleh jawab! Wuaa... aku masih belum mencapai tahap profesional... silela paham... adess.. tulahh.. gatai tangan nak wat myspace ala-ala photo community... eh tapi memang betol wat... hahahh... aku suke..dan aku gumbira... dapat menjawab soklan-soklan kamera mereka. Tapihh bab yang nihh... aku tak reti... seriosa aku tak reti yang nih.. korang yang expert lam foto-foto nih nak gelak guling-guling tengok kebodohan aku nih silela buat. Aku tak nampak pon korang watper dibalik PC korang.. hahhah... and saper yang kesian kat aku nak kasi aku jawapan dier... tolongla bagitau eh... ti aku blanje eskem pop. Kuakuakua... aku da tanye si tuut... si tiit... si O..si A... si F... si B... tapih dorang gelakkan aku lak. Hmm.. takpe2... ti aku berkuase siaplah korangs. Aku libas gune tripod! Ngehngeh... *gelak jahat sket...


Alamak... jao aku menyimpang nih... adeiyhh.. smangat nak citer gitulah.. takpe-takpe.. jom sambong balek... so aku tanak bukak account lame tu... so aku bukak yang baru... nyatekan disini aku da tuka name aku tu jadi 'zfzfzfzfzf[non active]' Bahahahahah... tapi skarang aku da tuka name tu jadik 'ika' pulek... cehh.. ika.. poyo siket...hihihh... bab pe aku tuka eh? Bab bro Fariz tego aku :

'Non active tp i tgk u actve jerk..pe da'

Cis..sentap ati aku.. hahhah.. jadi aku tuka la.. aku kan takde pendirian... kakaka... so sepanjang penukaran tuh... aku da tuka layout... tuka layout 2.0! Yeah kemajuan... tu pon afta aku tengok layout aku tuh semak giler. Jadi tuka 2.0 lawa siket kan? Nak tengok layout baru aku? Malu arh.. tak lawa... dan tak kacak cam korang punyer.. aku tau itu... kakaka

Tadaaa... itu dierr.. lam tuh la aku.. merepek... meraban... dan merapu... hee... dan lepas tuka layout tetibe smangat giler nak letak gamba-gamba baru. Percayelah semangat tuh tetibe datang... *ayat poyo lagik*


Hahahh... jadi semalaman aku keje edit layout, edit gamba... upload gamba dan juge add orang... add orang?? Ehh... itu sudah kemestian okeh... kene la add orang... barulah aku de kawan... hahhah... aku add orang pon orang tertentu jerrr... rempit kejadah sume tuh takdelaa.. non ada oke... non adaa... hihih... aku telah mengupload berjuta-juta gamba. Bajet juta.. takde arh..belas-belas jerk.. ni haa... gamba yang telah aku upload... bajet nak nunjuk... ehh takdetakde... nih bahan bukti yang aku wat keje... hahhah

So... sedang sebok upload tuh tetibe de sorang mamat yang aku add nih telah approve request aku... jom tengok.. jom tengok... aicehh... mamat yang ditarget suda mengene... perhatianperhatian... aku add laki bukan sebab mereka kacak atau mereka hot okeh... aku add mereka berdasarkan... camne nak cakap ehh... aku add orang yang de experience lah.. experience lam art-art nih.. yang berpengalaman... yang reti nak hamek gamba gempaks-gempaks ituh dan bukan nak membangge ituh... hihih... so lelaki ituh telah approve aku... sonok.. sonok...


Inih laki tuh... uishhh... tengok arhh penembak lensa dierr...giler lah diee... die gune telephoto canon tuhh... seoyhh... pinar mate akuuu.... tujo ribu tuhhh.... wa cakap sama luu.. wa nak beli aer kotak soya kat kedai ponn carik-carik duet lam tabongg...*nampak sgt wet nga kering..kaka


Hehehh... kacak tak kacak pe aku kesahh.. aku nak tengok die punye artwork jerhh... perh.. wa salute sama lu brohh... ehemm.. awek die.. lupe lak.. tu haa awek dier.. lawa..? Lawa.. cam ekin pon aders.. jike die mempunyai blog... aku hendak meminte maap ehh.. gamba bro and awek bro telah dijaje disini... huhuh...


So cakap sal muke jerk tak gune kan? Kan? Kan? Mehh nengok sket photostream dierhh...

Ini untuk model photoshoot... mungkin korang punye snap lagi lawa dan mungkin tidak. Aku nunjuk je nih.. nak promote name die sket... kakaka..This for GIG photoshoot... GIG nih kat SEGI College... ohh... SEGI... hihihAnd last but not least this is kanak-kanak photoshoot. Kahkah.. 'kanak-kanak' photoshoot... itu lagi sedap dari 'children' photoshoot... pape jelar... huahua...


So this bro telah memborak-borak ngan aku... huhuh... aku de tawarkan die satu wedding job nih... sebab de satu minah ni nak kawen tapi last minute baru nak carik photographer. Adeiyhh.. tu satu kes gak tuh... wakakaa... so die telah hendak menerimanya...*pe ayat aku nih?lantak..


Jadi die telah mengajak aku sekali menjadik assistennyer... laki gitu larh... poyo.. hahhah... seska ati jek aku assume orang bukan-bukan... wawawa... yang fentin laki nih bayek and sangat talented. So sape-sape nak die amek gamba korang kawen ke... gamba model-model photoshoot ker... kanak-kanak riang photoshoot ker... and pade band-band yang wat gig kat lua sane tuh... takde photographer... cakap kat aku ehh? Ti aku cakap kat die ehh? Aku nak gak tolong market member... bahaha... so macamtu lahh... seronok la fulak.. ceyhh gediks...


-has tongue hanging out- Pictures, Images and Photos

Tiada ulasan:

:)

Daisypath Anniversary tickers