Isnin, Januari 05, 2009

yes akhirnyerr berjaya buang!

Hahhah..buang pe ehh?Ceyhht..jgn otak kutus sudehh..oke2..aku da bejaye buang virus tuhh ngan sniri nyer...bangge la sikit...tu pun sebab da tedesak sangat..so tanye2 la kat orang...abang johan..abang wawan...abang ari...incik prelude to eternity..iyerr..die ni ler ske spam2 YM akuhh..banyak beno mesej offline..huhuhh..lagii...speedrider...bergune inihh orang..lagii putra andila..adoi ramai beno padahal problemnyer kecikk alam jek..tapi kan...aku pelik lahh..dulu pc nih kene gak mende tuhh..then anta kedai sampai kene baper hinggit ntah...menakutkan okehh...papehal pun akuhh da try jimatkan duet dan menyelamatkan telinge akuhh dari kene bebel..tahniah!Wahaaha...

Hmm..tapi actually yang menolong akuhh Rex dari geekzlife.net...die yang suh akuh gi download wga remover kat google and buang2 ler sume tuhh..nak tau link die?Ce tgk kat sebelah kanan tuhh ade tempat im following dis link banyak kalih..de tulis geekzlife.net..situh arhh..de pape tanye die oke..nii aku tolong promote jek...hihihi..

Adoii...hari ni stat skola eh?Ahha aku lupe..aku de cite aku nak sambung entry yang sblum nih kan...adei..malas lahh..ti la de mase aku smbung oke...xde mud da ni nk menulis..sebab dorang da stat skola nih aku kene masak lunch ntuk dorang...cewah..jadik tiada cuti jua bagikuhh..berbedanyaa...kat umah sibuk belajar jugee...blajar urus rumahh..wahh..bole jadi surirumah okehh....mwehehe..sape nak kawen ngan aku??Ohh tidakk...blaja duluhh okehh..ngahaha...tadi..ak masak sardin..kaw punyee..and telur dadar..and sayur kacang panjang goreng..hmm..tu yg palin senang lerr..sebab mak aku kate mulai sok die nak suh ak masak gulai nenas warne kuning tuhh..so we'll see esok okeh..tak sok luse..tak luse tulat..sebab mood mak akuhh nak membeli barang nihh sukar dijangka..kang tengok2 die suh aku masak telur goreng jek..tapi tadi aku terharu okehh..dorang balek tros makan masakan aku yang melibang libau tuhh...wahh ayat pelik..nih ayat cipta sniri oke..ngahaha...

Papehal pun..slamat berskola wat adek2 aku...haa..citer sal adek2 aku kan...tadi kitoang punyelahh gelak sakan kat meja makan...si kecikk tuhh sibuk citer pasal mmber pompuan dier baru daftar kat skola kene pulau...yelaa..adek aku tu skola agama...dak pompuan tuhh ingat skola biase lah kot..so die tak pakai lerr tudung..tengoklerr hebat sungguh kuasa skola tuh..hihih..tapi part tuhh takdela lawak sangat..
yang lawak..citer pasal bas skola endia nak melanggar dengan bas skola adek akuhh..adeii..bas skola india tuhh adek aku yang num 1 yang nek..yang lagi satu bas melayu adek aku num 2..jadikk..sampai kat umah..makan2..citerlah mende tuhh..gelak sakan berair mata..bahaha..yang si gmuk tuhh tak abis2 kate sardin akuhh pedas..weilerr..aku tak letak unsur2 kepedasan okehh didalam sardin tuhh..npk sngguh die menipu..haahahh

Tapi yang pentingnyerr..aku rindu lerr kat skola..walopun frst2 jejak kakihh tuhh rase cam mencikk gilerr..takpe..sparuh heaven sparuh hell..ohh..sangat kurang aja..

keylerr..da malas nak hapdate..dan..arinih pecah rekod akuh tak pegang lansong nset akuhh!Wahh...hebt kan?Kan?Kan?Sile la muntah..hihihh:DDD

2 ulasan:

iKHMAR berkata...

wahaha...
Zuleyka suri rumah siutttttttttt!

Ikaa berkata...

adoii..muntahh aku mmbuat kerje
kemas depan blakang sepah
kemas blakang depan sepah..bahahaha
tensi
on
>:((

:)

Daisypath Anniversary tickers