Jumaat, Februari 20, 2009

Blurb..blurb..blurb..

Huu...aziee..tag anda lum ciap agii..ti ika wat keyhh..hihih... nga blur nihh;P

Ahha..maw cite aku gi mana tadi... huuu... aku sibuk membuat tanned kulit di pusat memandu. Perghhh.. bahang gile ohhhh... tensen jakkk... ekceli aku gi booking ujian komputer. Tu je... then teman member aku wat practice moto dier... ade laa lam setengah jam bawah pondok yg mahakarya panasss... balik-balik tuh terus singgah Gate Cafe. Lepak lepak makan kat situ... aku da order due gelas rootbeer... cos aku ta sarapan pagi tadi... soo... aku aus... so aku order... jgn hina aku minom manyak yerr.. cuace adelah sgt tidak menentu and membakar jiwa and ragaku;P Ermm... then order fruit salad atau lam bahasa kemboja adelah salad buah. Har har har. Ekceli time tuhh napak de sorang unty cine nih.. sebok ngap salad buah dier... aku just tengok je arr.. die makang...

Then yong cakap kat aku... 'weiyhh.. sedap lak tengok unty tuh makan.. oder nak? Harhar'

Aku pon..'Uhh? Oder ar.. aku makan jee...'hahaha... dengki yerk tengok orang makan salad kao pon nak... huhuh

Order punye order da sampai... tadaaa... ni dier order yang suda sampai... aiyyarkkk... aku ta bape suke taste dierr...sgt awfull..cukup tida bekenan! Cos die use mayonis biase.. not mayonis for fruit. Ta sedap! Ohohohooo.pangai aku hina;P
Da laa.. aku nantuwk nih u olls... har har.. titow ea.. tata.. sok i hapdate keyh uollss... gedik doee.. muntah arr korang denga;P

Tiada ulasan:

:)

Daisypath Anniversary tickers