Ahad, Februari 15, 2009

Sambutan Jubli Perak

Well... time kemuncak sambutan Jubli Perak, aku takde kat Perak. Aku berada di Johor menikmati beriani gam dekat benteng Peserai dan asam pedas ikan pari kat ruma nenek. Setap wa cakap sama luu.. hihih.. jadi gambar lampu lampu semua tak sempat nak amik... da lama aku decide na amik gamba view on KK time Jubli Perak. Tapi selalu tu larh tertangguh. Mencikk ar...

Hmm.. sebelum sambutan Jubli Perak diadakan, Majlis Kesyukuran & bacaan Yassin diadakan di Masjid Ubudiah, Bukit Chandan Kuala Kangsar sebagai program pembukaan untuk Sambutan Jubli Perak Pemerintahan Ke Bawah Duli Yang Maha Mulia Paduka Seri Sultan Azlan Shah.
Selalunya masa sambutan Jubli Perak, orang orang kat KK nih adakan pertunjukkan bunga api dan panjut dekat tepi sungai Sayong. Aharr... time nih la KK pack gilerrrrr... gile ramai.ramai giler. For sure ramai abang polis terpacak kat tepi jalan... hahah... and for sure aku akan jumpe ramai bekas bekas cikgu aku ngan anak anaks mereka. Hee..
gambar adalah ihsan 9w2sgn

4 ulasan:

iKHMAR berkata...

aku hengat ko dok snap pic betoi2 dpn mata Sultan itu...buat gempak siot! Huhuuh =p

Ikaa berkata...

bahahahaa
gile kao aku na amek gamba sultan
hiii...

5 Adroit berkata...

heit zulaika sudah jd perakian dowh!!... XD,
weyh file harry potter ko tuh aq da bg kt Dalila....so,sekarang dia pemegangnya,InsyaAllah selamat dismpingnya....

-laila-

Ikaa berkata...

har har har
leylaaaaaa!!!!
akhernye kao online!
hikhik
seb bek..
alhmdulillah samat..
aku nak wat citer tuh online karang
cewwaaa...
;DDDD

:)

Daisypath Anniversary tickers