Ahad, Julai 19, 2009

Cuti Semester

Yeehaaa.. yariba yariba!
Assalamualaikum para blogger sekalian.. hehe.. lama tak jumpa ye.. sihat sume? Okey okey saje?
Ika skang ngah cuti semester... korang jangan pikir PLKN neh takde cuti sem tau. Harus adee..
Hehee.. okey okey.. ika cuti semester start 18hb semalam..
Now nga rehat rehat kat ruma sebab da sebulan melompat terguling guling cam tenggiling kat kem nuh.. harusla berehat kann?
Cikgu cikgu pun suh kitorang berehat.. acewahh..
Okey laa.. cite cite sal PLKN next entri ika taruh keyy? Malas lak nak ngadap PC skang nih...

Pade yang rajin gilaa singgah letak komen, cakap cakap borak borak kat shoutbox tuh terima kasih yer... tak sempat lak nak menyapa balik borak borak anda itu... segala award ngan tag yang sayang sayang kuki manster kasi tu nanti kuki wat yer kalu ade mase... sebab cuti singkat jek... kene manfaatkannya sebaik mungkin.. wulalaa... ayat poyo dariku.. hahakCassandra si samseng rambut merah suka buat riak muka macam sotong kurita.. agagakualiti kemera enset memang macamni.. macam cilabaibudak gila dan mereng dalam dorm kesidang.. wahaha

Okey laaa.. salam Khidmat Negara! HaHaHaHa!
Jumpa lagi next entri!

Ohh lupe pulak.. layout da tuka.. kuki kuki da tak maen da skang nii... kita men ashen kamen pulak ehh? HAHAHAHA... ASHEN KAMEN! BI BI BI!!

MOOD : Penat+Mau balik kem secepat mungkin.. wuhaha

8 ulasan:

joegrimjow berkata...

patut la lama menghilang
berkhidmat untuk negara upenye

Cookie Monster berkata...

lohhh
pacik joe taktau ke yg saye nih ngah on duty ngn kerajaan
wehehe
xD

chipsmore berkata...

cookie da matang...hehehehehe ;)

Cookie Monster berkata...

acewahhhhhhh
berangan jek tuhh nak jadik matang
2-3 hari karang tuka blik jadik kanak kanak terencat
gahahahaa

andaq berkata...

wawawawawahhh..
cik ika otai da kembali utk smntre..
waras ya?
ok2 aje?
masih otai kn?
hehe..

wan[06] berkata...

wah,, udak giler sudah pulang.. hahaha.. adakah anda semakin sewel wahai raksase.. hahahaha..

LuVidA^^ berkata...

la....cuti plkn ke?
sis ingt ika da stat blaja...cuti sem...huhukk.adoiiii

♥ sOFIa ♥ berkata...

eh. adoi. tadi rasa macam suda post ini komen. tapi tiba tiba tak muncul.
podah podah yanade ~

slamat pulang ouh ika.
rindu dikau.

:)

Daisypath Anniversary tickers