Rabu, Oktober 14, 2009

Blog sunyi...

Sedeyh wa tengok blog wa..
Tadek new entri ponn
And sedeyh jugak nak kasitau mungkin pasnih makin betambah sunyi larr blog ney..
Saye xdapat nak on9 macam selalu..
Maaf ye..

Maaf gila gila laaaa
Gila campur gila campur gilaaa... soriii

And miss them so much:
Cikyana,Kak Nana,Akak Datin.. Sofia,CikPeanut and other bloggers. Ramai wo..
Bileee laa dapat post entri cam dulu eh.. acewahh...

By the way okey..
Sabtu ni ika kene gi uitm..
Pray 4 my luck keyyy
Sape nak jadi pompom gul/pompom boy sabtu ney meh ahh datang uitm puncak perdana seksyen u-10 shah alam tengok saye beraksi
Weheee~

Tata.. i will be rite back after all dis blabla thing
LALALA~
bye korang.. miss u all muahxx!

8 ulasan:

joegrimjow berkata...

pompom gurl?
my sis kat sana
hehe

Mr K berkata...

mesti aku orang yang paling kau rindu kan.

@Joe - Kalau nak tahu. kakak joe kat sana. Joe yang jadi pompom kakak dia kat sana

fjie berkata...

gerun nyer muka.huhu

Cik Peanut berkata...

miss i tooo....
dapat course pe..
study lelok..
=)

unwanted berkata...

tempah nk jadi pompong boy sorang leh tak..ha3

en_me berkata...

sodeyyy kannns..

Datin Paduka Bokbong berkata...

ika, MISS U!! ble nk on9 blik ni...huhuhuh
akak pn dh jrg update..xde time sgt la.. :(

Ashen Kamen Bi Bi Bi! berkata...

korangg
rindu aa kat korang
adoi
;((
nga tensen ni
;((

:)

Daisypath Anniversary tickers