Ahad, Mei 06, 2012

Hello Hajime Shinkaiii

hai Hajimeeee... npknya macam da lamaa tak jumpa kan!
sejak tingkatan 2 lagi.
HAHA
okay sekarang adalah mud untuk layan novel tebal2... layan cerita korea...
dan sekarang dah teraddict kembali dengan drama JOPONNNGG
including youuu... Hajime Shinkaii!
macam tak percaya aku dah kembali kepade mud aku zaman sekolah.
HAHA.. dah lama rasenye tak melayan jiwa dan perasaan yang terabadi diatas sebuah novel dan kaca televisyen.
WAHH gituu... *gedik
hehe.. dlu waktu aku form 2...
aku rajin sangat2 beli VCD... difahamkan disini = VCD
drama jepun.. macam cite Pride.. Goodluck.. Engine..
lakonan Takuya Kimura..
sebab apaa?
sebab dlu waktu form 2.. aku dengan Ikhmar.. dengan Effa.. ngn sume budak2 kelas form 2 aku..
ktorang suka gile tengok cite jepun kt TV8 ke NTV7.. haa lebih kurang la..
hoho.. bile dah melayan.. mule la berangan...
alangkah syoknye kalu KIMUTAKU jadi pakwe aku..
haa kesahnyeee zaman skolah.
hor hor hor
tapi, yela kalu sekarang ni ikotkan mamat ni da tue da pon.
aku pun boleh pulak mendownload cerita2 lama ni kembali..
dlu pakai VCD.. tengok episod 1-7.. tibe2 CD episod 8 dengan 15 dah tecampak mana.. 
potong line laa cite die.
heee.. so dengan harapan aku mencuit wifi jiran sebelah.. insya allah aku boleh kumpul balik episod2 tu balek.
weeee~~ ^__^


eh ni? alamak sesat plak HERO MALAYSIA... encik AA..
hahahaha...
camne kau boleh sesat weh kt sini..
heee...
tak saba nak tengok kau belakon dalam Adam & Hawa..
jadi pilot tawu takk...
tapi ramai merungut rungut, Aaron ni dah tue.. so watak Adam Mukhriz tu patut kasi kt orang mude2..
sape lagi lahaii yang nak ganti tempat die.. yg bley belakon suwit suwit macam dia.. hahaa



oh oke ade kot.. kot jela.. sebab kalau nak mude.. yg mcm aku bayangkan sikit2 dalam novel tu... mebi tok pelakon mude.. Aeril Zafril okey kot.. kot laaaa
eh tapi Adi Putra pon ada lah kalau nak. HAHA
die pon okay je nak jadi pilot a.k.a Adam Mukhriz..
well.. people had choose...
tahniah la kauu Aaron Aziz..
jadik Adam Mukhriz yang teragung tu
muhahahaha


Tiada ulasan:

:)

Daisypath Anniversary tickers