Ahad, Mei 06, 2012

Hati berbunge girang

HAHA kelihatan bongok kerana begitu hepi dan eksaited pade hari ini...
lalalala~
aku dah khatam sebuah lagi ceritera cinta indah yang khayalan imaginasi semate2..
haha well thanks to Yong @ Hanis Aziman sebab pnjamkan akuu novel ni!
hahaha aku pnjam 5 novel dia.. tp yang ni paling last aku bace. tah kenape mule2 aku mcm tak begitu terpikat untuk membacenye...
tapi haaa. 
hamekauu... bile da stat satu dua tiga page... melekat terusss haaa...
tunggang langgang rumah tak kire janji aku bace cerite ni
*kelihatan eksaited yg berlebihan ye kawan2 -__-"

Hehe.. well its been long time aku tak layan novel2 sume cite korea sume ni..
since aku kapel dengan die. and aku putus cinta... aku dah traumathic untuk melayan segala unsur2 cinta/sayang menyayang atas sekeping kertas maupun berbentuk media hidop. yeah...
know why...? aku pasti akan sakit ati n terluka... sbb aku akan igt balik semua kenangan2 lepas.
and plus.. tak dinafikan... dalam beberapa mggu ni aku melayan drama Korea n baca novel.. fikiran aku konfrm tak boleh lari daripada ingt semua tu...
tapi.. kelihatan lahanat je itu semua.. 
sebab aku membayangkan laki orang okay!
its not good okay.. haram2 bagi kamu wanita!
teringat laki yg milik orang sudah
*amaran keras dan saksama kepada diri sendiri sebenanye

ha doesnt make sense pn kalau aku igt dia. kan? :)
so just go with the flow okey.. insya allah.. kau akan jumpa lelaki macam Aariz Danial nanti...
*berangann >.<

alahai tapi tatkale aku melayan sebiji novel ni.. sumpah aku takde teringat langsong pada semue kenangan2 aku lagi!
tahniahhh lahh Sara Aisha... sebab time aku baca.. aku bayangkan mamat tu adelah Aaron Aziz! HAHAHH bolehh bukan? boleh laaa... *bongok:P
hahai suwit sgt :P
dan terbuai buai jiwa dan raga ni.. kalau satu hari nanti.. ditakdirkan kau berkahwin tapi bukan atas dasar cinta.. insya allah jikalau Allah dah menjanjikan cinta kau selepas kau kahwin. manisnyaaa erti sebuah perkahwinan tu... uhuw...

lagi kalau dapat lelaki yang baik, berakhlak dan beragama...cintakan TuhanNya.. cintakan isterinya... agama yang kuat... plussss +++ penyayang/prihatin/romantik

aku tersangat bersyukurrr... insya Allah Aminnn~~

well, esok aku pagi pukul 10pagi lagi dah kene naik bas balik ke KL...
dan aku lupe nak topup kau lahh RABBIT!
macamana nak naik LRT esok! tecangakkk dengan duet syiling.. memang tak arr..
HAHAHAHA

btw, tiba tiba rasa janggal nak pulang ke ibu negeri Kuala Lumpur tu...
hum -__-

*em tak pecaya aku sibuk bergelumang dengan novel, cite korea + blog dalam beberapa minggu ni.. mungkin ni care sampingan aku nak rawat hati yang terluke kot... selain berdoa kepada Tuhan.. :)

dan insya allah.. aku akan cuba untuk tak memandang dunia dan hidup ni kearah yang negatif lagi. kerana aku percaya, dalam banyak orang yg tak suka dengan aku... ada sebilangan besar yg still sayangkan aku lebih dari dia... so hidup je dengan apa yang kau ada.. dn tak payah nak hirau dengan apa yang bukan kepunyaan kau, ika. Titik. :)

Tiada ulasan:

:)

Daisypath Anniversary tickers