Jumaat, Januari 23, 2009

YM berfont besar

Hahha.. entry ni takdela penting mane. Saje nak tunzuk-tunzuk yang aku nak menunzuk kat korang. Bahaha.. aku poyo kan? Takpe.. yang fentin aku adelah aku. Bahaha


Sekarang mood beryahoo messenger[YM] aku dah berbeda. Entah. Terlebeyh hormon hepi kut... hahah.. so main YM pun dengan heypinyer... lalalala~


Aku skarang men YM dengan bertulisan besar gedabak! Sangat seronok dan menceriakan. Walaupun kelihatan giler dan poyo tapi aku tatap sukas. Huhuh... Mehh upload sikit sebagai bahan bukti
Tadaa... ohh... iyer... sile abaikan ape aku tulis tuh eh.. dan sebagai langkah keselamatan aku telah mensensortkan nama orang yang YM ngan aku... lalala~ ti kowang cuwik diee.. tamo... tamo... perghh... gedik giler. Benci aku denga. Hahahh...

And again. Halah.. korang tak ske aku nunjuk? Ta ske takpe... aku tak kesah pon....Pe gunenyer aku install software screen capture nih kalo tak menunjuk.Hahah. Tak gitu unat. oh unat aku sonok gile men ngan mende nih. Wawawa.. jakun... nada jakun mule kedengaran. Hee..


Seee... aku tulis besar giler... size 36 kalau tak silap... and tiap kali reply aku tuka-tuka kaler. sekejap hijauu.... then die reply... aku reply alek tuka kaler purple.... then die reply... aku reply alek tuka kaler biruu... dan tuka-tuka.


Gila? Takde arh.. hormon heypi aku da terbuak-buak... so da terbawe-bawe ke situ. Hahah.. sampai orang-orangs yang borak ngan aku ni amatla pelik lalu die mengikut-ngikut aku. Seee... die yang kaler purple tuh... die use font size twenty something laa... tiru jekk! Tapi die kan... die takdela guna kaler-kaler warne warni cam aku wat tu... GILE senang cakap. Bahahaha... die kaler purple jek... maintain... even aku da out then aku on alek die still use font size besar tuh and kaler tuh.. wahh... aku da membawa tradisi YM font besar dikalangan mereka-mereka. Hihih... so saper nak join the club font-font besar sekaligus memberi laluan senang kepada mak pak or orang-orang kat blakang korang nampak pe yang korang bualkan through YM silekan buat. Aku YM lam vilik peno privacy so mak aku tak nampak la. Bahaha. Kantoi. Kantoi.



Ohoi.. dada.. salam Jumaat! Autopublish menggembirakan ati ku.


:DD

2 ulasan:

iKHMAR berkata...

dey...
sudah dpt itu notis pengambilan 'hantaran' yg ko bgi.Insya Allah, esk aku amek...

Ikaa berkata...

bahaha
okes2
trimas kases membagitahu
hikhik
jgn gelak udoh nengok brg aku kasik tuh
:DD

:)

Daisypath Anniversary tickers